Hej! Jag har en Audi A4 Avant -10 Jag sitter och kollar runt på nya grillar och har en liten fundering. Som jag förstår finns det två olika dimljusgrillar till s-line? Jag hittar BARA dimljusgrillar av modellen som jag INTE har. Vad är skillnaden, vad sitter på vilken bil? Jag förstår inte riktigt.
Den silvriga A4an har S-line fronten med tillhörande dimljusgrillar och den svarta har standardfronten/dimljusgrillar. Det är väldigt småskillnader men dom finns där om man jämför dimljusgrillarna. S-line har två ribbor över hela grillen och krom runt dimljuset medan standard har tre ribbor och inget krom.
Den silvriga A4an har S-line fronten med tillhörande dimljusgrillar och den svarta har standardfronten/dimljusgrillar. Det är väldigt småskillnader men dom finns där om man jämför dimljusgrillarna. S-line har två ribbor över hela grillen och krom runt dimljuset medan standard har tre ribbor och inget krom.
Ahaa så pass. Du har inte koll på var det finns s-line grillar att få tag på? Skulle gärna vilja byta tmen hittar bara till standardfronten