3565
Sök

Köpråd: Lite sportigare bil för 50-60.000

>>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
14 254 Inlägg
20 juni 2015
Evildan skrev:
CHEEVA skrev:
Evildan skrev:

HAHA, Volvo V70 och sportig int lätt att få i en mening utan att ha en skev världsbild... big_smile
Det enda sportiga Volvoalternativet hamnar låååååååååååååååångt utanför budget
http://www.blocket.se/skaraborg/Volvo_1 … 12&w=3

lugna dig nu ... du tror väl inte på fullaste allvar att jag var seriös ?!

Nejnejnejnej för helvete, så väl "känner" jag dig vid det här laget. big_smile

Risken är dock att kepsenbakochframgänget när dom har kommit in från gärdena har en del med otrevligt felstavat språk att erinra gällande sportighet och Volvo. Nog bäst vi droppar det ämnet innan någon kastar gödsel via tangentbordet. wink

Hahaha!!!! Du gjorde fan min kväll!!!!! lol

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!

Evildan
20 juni 2015
Ainok skrev:
Bara att slå till eller?roll
http://www.blocket.se/sodermanland/BMW_ … =9&w=3

Herrejävlar, nu kräks jag kattungar.

Vad anser Mr.Beeemer? Dawwe?? Smakfullt?

Ubåtsingenjör
7 317 Inlägg
20 juni 2015
Evildan skrev:
CHEEVA skrev:
Evildan skrev:

HAHA, Volvo V70 och sportig int lätt att få i en mening utan att ha en skev världsbild... big_smile
Det enda sportiga Volvoalternativet hamnar låååååååååååååååångt utanför budget
http://www.blocket.se/skaraborg/Volvo_1 … 12&w=3

lugna dig nu ... du tror väl inte på fullaste allvar att jag var seriös ?!

Nejnejnejnej för helvete, så väl "känner" jag dig vid det här laget. big_smile

Risken är dock att kepsenbakochframgänget när dom har kommit in från gärdena har en del med otrevligt felstavat språk att erinra gällande sportighet och Volvo. Nog bäst vi droppar det ämnet innan någon kastar gödsel via tangentbordet. wink

hahaha blev lite rädd först big_smile

441 Inlägg
20 juni 2015
Trådstartare
Ska jag helt borste ifrån Audi?

3 173 Inlägg
20 juni 2015
S60R känner ja väl att de är en riktig rolig bil med 300hk och 4hjulsdrift .sportbil nja. Men roligare å sportigare än den du har.men du hittar ingen för dom pengarna. Kolla på seat leon FR. "samma" bil som golf gti fast billigare inöp eller kolla på golfen .nissan 200sx?
Vad tycker du är sportigt? De är de som är frågan .

1 193 Inlägg
20 juni 2015
Ainok skrev:
dawwe skrev:
Det här borde vara ett givet val, men om du vill gambla lite så kika på en sån här!

Sorry Evil, jag kunde inte låta bli, dessutom hade den dykt upp tids nog ändå, eller hur big_smile

Haha, vettefan alltså... Sportig sedan och du länkar en BMW?

Prius verkar vettig. Får kolla vidare på den.
Cracksoup skrev:
Stort plus med Saab och Volvo är att flera modeller har turbo och är lekande lätt att trimma. Jag köpte en pedantskött Saab 9-3 med 150hk och betalade 1500kr på trimfirma och får nu ut 207hk vilket gör den till en helt annan bil. Prestandamässigt ligger den mellan BMW 325 och 330.
Jag tycker Saab 9-3 03-11 är grymt snygga och speciellt de lite äldre ser mer "sportigare" ut. Du kan dock få en mycket fin Aero till den budgeten eller möjligtvis en 1.8t biopower 2008.

Sedanerna är ganska rymliga och man åker hyfsat bekvämt 5 vuxna i dem med en hel del bagage.

Min ligger mestadels runt litern i stan och 0,80-0,85 blandat.

1500kr för 60 hästar? Hur fungerar det? Är det något chip eller? Får man verkligen så mycket av dem?

Jadu ärligt talat tror jag nästan det är magi. Men det funkar!
http://www.gdmperformance.se/trimsatser … -2006.html

Killen som trimmade min har firman i sitt eget garage och därav inga kostnader för lokal och kan dra ner priset markant. På BSR kostar dock samma chip "endast" 3000kr och då får du 204hk. Tar 40 minuter sen har du en helt ny bil smile

Allmänt envis
12 512 Inlägg
20 juni 2015
Evildan skrev:
Ainok skrev:
Bara att slå till eller?roll
http://www.blocket.se/sodermanland/BMW_ … =9&w=3

Herrejävlar, nu kräks jag kattungar.

Vad anser Mr.Beeemer? Dawwe?? Smakfullt?

Jag tror att bilen fick släpp i en kurva och for in i väggen till och genom REA-hörnan på närliggande stylingbutik. Sedan kände den överentusiastiska yngre förmågan som framfört fordonet sig inspirerad och knallade tillbaka in för att handla den största burk spackel som gick att finna, et voilà!

Med skyltar från hela Sveriges hästhandlare Michell & co kan man dessutom känna sig säker på att bilen rullat 14.000 (gånger två eller mer sannolikt tre) mil. Det är sannerligen ett unikt exemplar för bilar som bockar i varenda ruta på varningslistan är inte vanliga.

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

...has left the building...
4 474 Inlägg
20 juni 2015
Evil: Vilken skönhet! Linjerna! Detaljerna! Exklusivitet! Måste erkänna att man kostat på bilen ordentligt och gått sin egen väg, all-in. Men någonstans på vägen så gick det fel, hade man nöjt sig med simpel men komplett M3-styling så hade bilen varit värd den begärda pengen. Men som den ser ut nu är det förmodligen väldigt få som vill köpa den, den är "over-the-top". Men som sagt, av bilderna att döma är arbetet seriöst, förmodligen kostade lackeringen av bilen minst hälften av begärt pris...För övrigt har jag för mig att Michel Loco (Michell & Co *haha*) hade den till salu tidigar för en berydlig högre summa...

Jag reserverar mig för ev felaktigheter i mina svar. Det åligger varje användare att kontrollera uppgifterna. Tar inget ansvar vid felaktig information.
Volvo - Bored for life MB - Old farts young tarts Audi - Always first looser
Chevrolet - No cars, just trucks BMW - Pure driving pleasure

Sök