3273
Sök

Status fråga!

104 Inlägg
31 maj 2007
Trådstartare
Har några frågor som ni ska fundera på!

*Vilken status har en som byggt med "bolt-on"?

*Vilken status får då den som moddat sin org-bil?

När ni har klurat på dessa så...

*Vilken status får då den som lämnar iväg bilen för att en firma ska styla den?

Vilket leder till...

*Den som köper en bil som är "färdig"?

Rangordna efter er smak och tycke.
cool

Volvo håller Ford ifrån konkurs,fast nu rasar de utför för alla

Kettunen
31 maj 2007
Är bolt-onen snygg så är det status! Grill är ju sådär. Inte så märkvädigt tycker jag.
Att lämna bilen till en styling firma känns ju lite 50 -50. Då är ju han/hon bara ute efter en så kallad K*kförlängare i de flesta fallen som vill vara störst bäst o vackrast. Men det beror ju på vad man gör i firman med..

Thorssa
31 maj 2007
Tycker inte nåt av det där gör någon skillnad i status. En som däremot har byggt om sin bil på ett bra sätt får respekt!

volvoraggare
4 776 Inlägg
31 maj 2007
jag tycker det är lite status  när man har byggt en bil i från grunden  typ en helrenovering

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

2 201 Inlägg
31 maj 2007
vissa lämnar ju in den för att dom inte klarar det själv, av olika orsaker

volvoraggare
4 776 Inlägg
31 maj 2007
peter_1976 skrev:
vissa lämnar ju in den för att dom inte klarar det själv, av olika orsaker

brukar lämna in min bil men försöker göra lite själv jag är mer för bil el och såna saker men inte mekaniska och såna saker

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

Busdriver
389 Inlägg
31 maj 2007
status? det är väl vad man själv tycker som är viktigast? jag bryr mig inte om en människa har byggt sin bil själv eller om han köpt den klar, är det en cool bil så är det.
Personen som äger den skiter jag ganska hårt i.
Grejen med att customisera en bil, som jag ser det, är väl att få en bil att vara som man själv vill ha den, då originalet inte duger.
Inte att följa en massa sociala regler för att man är rädd vad andra ska tycka.

Har man en vision om hur bilen ska se ut, och man genomför den visionen spelar det ingen roll hur. finns den bilen redan och är tillsalu? köp! finns inte? bygg!

Så resonerar jag iaf.

7 120 Inlägg
31 maj 2007
Edman skrev:
status? det är väl vad man själv tycker som är viktigast? jag bryr mig inte om en människa har byggt sin bil själv eller om han köpt den klar, är det en cool bil så är det.
Personen som äger den skiter jag ganska hårt i.
Grejen med att customisera en bil, som jag ser det, är väl att få en bil att vara som man själv vill ha den, då originalet inte duger.
Inte att följa en massa sociala regler för att man är rädd vad andra ska tycka.

Har man en vision om hur bilen ska se ut, och man genomför den visionen spelar det ingen roll hur. finns den bilen redan och är tillsalu? köp! finns inte? bygg!

Så resonerar jag iaf.

Håller med, hittar man sin drömbil som är perfekt stylad/trimmad är det väl klart man köper den om man har pengar. Om inte, bygg på wink

9 108 Inlägg
31 maj 2007
Statusen är väl densamma men det är ju mer respekt till den som bygger själv. Jag har gjort det mesta med bilen själv eller med hjälp av nån polare som kan mer wink

Sleeper
3 084 Inlägg
31 maj 2007
sen är det ju så att alla är inte mekaniker så då är ju allt inte så lätt nått som vore status skulle
vara om en mekaniker skulle ha en 3 timmar långt föredrag om partikelfysik wink

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

Sök