Miniblock skrev:
Piratstikin skrev:
it_mutt skrev:
Ah se där, ja det gör ju det hela lite enklare iaf
Har svårt att tänka mig att där skulle vara någon "frisnurrning" på den, ingen jag har monterat iaf har haft det så. Vet dock att det är vanligt att hjulet både lossnar helt och att plasthjulen trillar sönder, just för att folk inte bytar det i samband med kamremsbytet (tycker då personligen att man gör det, oavsett hur den drivs).
Men, jag får ge ett "tror"svar där; nej det tror jag inte o har svårt att tänka mig att man ska kunna/att den inte ska sitta fast "ordentligt"/"helt"
Alright
tack för det. ett tror svar är ju bättre än inget svar
Ska iallafall inte köpa original pumpen då dom verkar vara i plast, hört att dom flesta pirat delarna har skovlar i gjutjärn? lär ju hålla bättre isåfall
Men ska rivas i morgon och uppdaterar med bilder & info så fins det ju på nätet ifall någon får samma problem
Problemet är inte att den är i plast, utan problemet är att det är de inre lagrena eller inre packningen som ger upp. Sen kan det vara så att det är fel på ditt kombinstrument.
Jo, problemet beror delvis på att det är i plast (att plasten spricker och faller i bitar beror på att...det är plast)
De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!