Några bilder igen då :-) händer inte så mycket på vardagarna då jag sliter ut mig nog mellan 7 å 4
Men något har hänt iallafall och det är bättre än inget!
Som sagt besiktigades bilen nu utan anmärkningar när bilen höjdes, skönt!
Direkt efter besiktning så åkte jag hem och fick på skyltarna som jag redan visat. Men här är en bild till :-)
Blir nog stilrent när den är färdig.
Sen har jag fått på min framrutedekal och min cupra R-läpp fram! Jag monterade läppen lite med min egen smak. Ville ha den ganska diskret så jag sätte den rätt så långt "in". Tyck vad ni vill :-) dekalen vet jag inte hur den blev.. får se när bilen kommer i helhet sen. Det fuckade ur lite med "s" i "static" , så den får sitta lite på sniskan
Kanske tar bort dekalen.. vad tycker ni?
Igår (fredag) så fick jag meddelandet att både fälgar och däck har kommit!
Så dessa hämtade jag snarast och var tvungen att gå ut å testa!
Detta är som sagt 19" x 9.5" runtom.
Bak gick det utan problem, men fram kom dom så långt ut... så jag bestämmer mig för att skicka tbx framfälgarna och ta hem 8.5" istället då jag vet redan att det sitter fint på passat b6 :-)
Vad tycker ni?
Jag blev iaf jättenöjd med fälgarna annars! Bilen behöver bara sänkas 3,5 cm bak nu för att skärmkanten ska gå på fälgkanten och det går utan problem.
Ska ta lite bilder idag och imorgon som jag ska ladda upp. Har monterat båda stegen och baslådan. Ska ut och ställa in allt idag och göra iordning mina covers för permanent montering.
Belysning och voltmätare ska kopplas.
förutom detta så är det kvar att:
-tona rutorna fram
-wrappa handtagen på framdörrarna
-på med fälgarna och sänka så det blir gött fitment
-kika på högtalare i bakdörrarna (har fått hem DD-koaxialer)
-total städning av bilen
-polera och vax'a
Så bara dom nya fälgarna fram kommer så jag kan montera däck så ska jag utan tvekan hinna färdigt innan 1 april.
Något mer jag ska köpa/göra på bilen nu när jag kan och har tid? :-)