Har hänt lite grejer sen jag skrev senast, dock mest otrevliga saker.
T.ex pajade bilen när jag var ute n på en liten roadtripp, bilan pajade på E20 30 mil från mitt hem.
Felsökte bilen då jag lyckades köra in på en kontrollplats längs vagen men kom inte på vad problemet var mer än att den antingen inte fick soppa eller att tändningen inte funkade.
Så fick ringa efter bärgare.
Fortsatte att felsöka i ca. 2h utanför verkstaden jag blev körd till då de inte kunde ta den samma dag.
Först kom jag fram till att bensinpumpen inte fick ström so tog lite högtalarsladd och kopplade batteriet direkt till pumpen men trots att pumpen pumpade fick jag inte igång bilen så fick överge bilen och åka vidare med tåg.
Det tog nästan en vecka för den att titta på bilen och hitta felet och då hade de gått över den budget jag gett dem... felet var ett kabelbrott som ledde till att bensinpumpen och spridarna inte fungerade.
Den andra saken som inte gick så bra var monteringen av de bakre högtalarfesterna jag jobbat på,
de blev 0,5 cm för tjocka/ högtalaren blev lite felplacerad. så kommEr få göra om det hela.
Något som är trevligt dock är att jag äntligen hade tid att åka till DMC i Norrtälje och fick mitt slutsteg kalibrerat (eller vad man kallar det). Jag tyckte det redan var bra ljud i bilen men efter att de pilalt lite på systemet fick jag ett mycket djupare och fyllagera ljud i bilen.
En annan kul grej i allt elände var att jag fick dessa på posten, hade nästan glömt att ajg beställt dem