Aa, riktigt roligt är det. Ah, det är en trevlig modell du har! Nackdelen med mycket effekt är att som slukar soppa. Den här kan man leka med från morgon till kväll utan att behöva tanka, men det blir ju lite mer drag så klart om effekten är större
Haha jo det drar soppa.. 2h aktiv körning med ring eller ren lek så har man bränt 60l men det är ju nöje så det är ju bara att pröjsa.. och man tycker att bilen är billig att tanka.. haha! hade mer än gärna provat den nya gtin som kom förra året med 215hk.. ser riktigt fin ut!
Vattenskoter e nog bland det roligaste jag ägt... dock så tröttnade man ganska fort pga att det kostade så mycket... Fast nu när jag tittar på videon jag klippte ihop för 3 år sen så ja... FAN ATT JAG SÅLDE DEN!
Skulle jag köpa ny skoter idag så skulle det nog bli en yama 1300 gpr.
Angående jämförelsen see doo vs kawa så har jag provkört en kawa 300 (eller vad dom heter). Jämfört med min rxp (2005a med ca 250hk) så var det lite som att jämföra en mercedes s500 med en bmw m3... kawan e snabb, men knappast rolig - i jämförelse. Enda anledningen till att folk köper t.ex en see doo rxt istället för en rxp är för att dom aldrig provkört en rxp och känt skillnaden
Vattenskoter e nog bland det roligaste jag ägt... dock så tröttnade man ganska fort pga att det kostade så mycket... Fast nu när jag tittar på videon jag klippte ihop för 3 år sen efter en kvällstur på vättern så jävlar vad man saknar den Filmen e lite seg i starten men musiken e ju bra
Skulle jag köpa ny skoter idag så skulle det nog bli en yama 1300 gpr.
Angående jämförelsen see doo vs kawa så har jag provkört en kawa 300 (eller vad dom heter). Jämfört med min rxp (2005a med ca 250hk) så var det lite som att jämföra en mercedes s500 med en bmw m3... kawan e snabb, men knappast rolig - i jämförelse. Enda anledningen till att folk köper t.ex en see doo rxt istället för en rxp är för att dom aldrig provkört en rxp och känt skillnaden