3470
Sök

Vill att åkgräsklipparen går fortare. jonsered LR10.

398 Inlägg
23 augusti 2015
Mack skrev:
Vettemannen skrev:
_Thor_ skrev:
http://s3.amazonaws.com/makexyz/cache/5 … 80c22f.jpg

Själv hade jag kört detta mod. Då blir det lite roligare att gräsklippa iaf!

Vadå? En 33:a, då krävs det flera hållare!!! smile

/Benny

"Dont drink and drive" är ett bra ordspråk som även gäller gräsklippare tycker jag..

Värt att notera är att man blir dömd för rattfylla precis som om det vore en vanlig bil. Att du kör på tomt eller motsvarande spelar ingen roll då Sverige till skillnad från tex Danmark inte medger några undantag för tex inhägnat område. Även om det är ett område där ett barn får köra bil får alltså inte någon köra där full.

>>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
14 259 Inlägg
23 augusti 2015
torsen skrev:
Vettemannen skrev:
Blockgren skrev:
Hej! Har lust att få min gräsklippare å gå lite snabbare! De är en jonsered LR10! (Traktor) nån som vet hur man gör utan att köpa massa grejer! Det är en 10 hästars briggs & stratton motor 4takt

Nu vet jag inte riktigt hur dessa motorer fungerar men kan man inte göra som man gjorde på mopparna......Jacka kolven!!

/Benny

4-taktare.

Självklart så är det så!!! wink

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!

7 481 Inlägg
23 augusti 2015
Vettemannen skrev:
torsen skrev:
Vettemannen skrev:

Nu vet jag inte riktigt hur dessa motorer fungerar men kan man inte göra som man gjorde på mopparna......Jacka kolven!!

/Benny

4-taktare.

Självklart så är det så!!! wink

/Benny

wink

3 Inlägg
23 augusti 2015
Trådstartare
Nu frågade jag inte en massa om öl och liknande! Utan bara hur man trimmar en gräsklippare utan att köpa en massa delar så sluta skriv en massa om alkohol för de hör inte till det här forumet

Sök