3679
Sök

EMU ECUmaster

148 Inlägg
17 september 2015
Trådstartare
Hej
Det finns en gammal tråd om hur bra det nya eftermarknadssystemet ECUMASTER är. En ca ett år gammal tråd. Jag undrar om det hänt nåt på den fronten. Finns det några som nappat på det o kör med det? Själv kör jag ett ms1 i en audi turbofemma och är i princip nöjd, men det är inte utan att jag är lite sugen på att byta till ecumaster. Det finns ju så många intressanta funktioner i det, bredbandslambda, knackningssensor mm
Jag är nu lite bortskämd hur praktiskt många saker fungerar med mitt ms, att ta en logfil och i efterhand få VE-tabellen justerad i MegaLogViewer tex är suveränt. Det vore intressant att få lite feedback från dom som kör med ECumaster för o höra hur man tycker att det fungerar. ÄR man nöjd med knackningssensor-ingångarna?

/Lars

148 Inlägg
20 september 2015
Trådstartare
Hej
Jag skulle gärna vilja få lite feedback från lite folk. Eller åtminstone läsa i forum för systemet. Det är ju sådär, men vet vad man har men inte vad man får. För ms vet jag ju hur det funkar på det Amerikanska forumet. Söker lite recensioner innan jag isf går över till ECUMASTER

/Lars

Sök