Har för mig det bör finnas muttrar i "rännan" som du sedan skruvar fast fästena i.
Nåt sånt jag också täntkt på, men finns ingenting där, bara en vanlig ränna. Och man får heller inte plats med en mutter UNDER själva rännan, en skruv får inte heller plats så att man skulle kunna dra åt den med mutter.. Har seriöst tänkt och pillat i 2timmar utan resultat..
Hmm, inte så pass enkelt så att det inte är en tillverkningsmiss? Dvs dom missade att montera muttrarna i frabriken.
Har du mailat säljaren av ledrampen/extraljuset och bett om monteringsanvisningar?
yes köpt från en jävla kina sida, de har skirivt att " det är jätte lätt" men inte sagt hur man gör, rätt komiskt jag vet.
Och skulle kunna vara en miss, hoppas nästan det, för känner mig väldigt dumm ...
Då är det mest troligt en miss i fabriken, mycket som passerar kinesernas "kvalitetskontroller"
Bara att maila säljaren, dom brukar vara väldigt måna om att ha nöjda kunder så brukar ofta lösas på ett smidigt sätt om man har problem med deras produkt.