3633
Sök

vad kan det va för fel på ljudet hjälp?

217 Inlägg
5 juni 2007
Trådstartare
när jag svänger åt höger så brusar alla högtalare men när jag svänger vänster eller åker rakt fram så är det som vanligt...
vad kan det va för fel?

Avstängd
84 Inlägg
5 juni 2007
de e dålig jord väll

217 Inlägg
5 juni 2007
Trådstartare
okey sak kolla det men jag tror inte det för jag har slippat och allt jag har lagt jorden där vid reservdäcket..

Avstängd
84 Inlägg
5 juni 2007
okej låter mysko detta inte nån högtalarkabel som kommer ikläm på nått sätt vad e de för bil???? vad för stereo vad för högtalare???

217 Inlägg
5 juni 2007
Trådstartare
det är en ruten saab som jag har precis köpt och ha tills jag köper en annan bil och tog jag mitt ljud och koppla in i saaben från min gammla bil  och cd spelaren är en sony och basen är en kenwood och högtalarna är sony med ..

Avstängd
84 Inlägg
5 juni 2007
öö har du kopplat med sockerbitar = små svarta eller vita koplingar om du har de så byt ut till nått bättre de brusar som fan av endel sånna

217 Inlägg
5 juni 2007
Trådstartare
aa det är kopplat med sockerbitar vita är dom heheh
det är gammla ägaren som hade så hehehe
men hur ska jag göra då rå
för jag har ju kappat av alla sladdar från sterion förr att jag skulle kunna koppla in sladdarna från sterion till sockerbitarna.?

Avstängd
84 Inlägg
5 juni 2007
där har vi nog kanske felet om den ligger på e vägg eler nått så bänner de lite ikabeln å då blir de störningar men du ska ha gamla hedeliga kabelskor de e de bässta de finns ju på jula å villken järnafär som hälst

29 Inlägg
5 juni 2007
Bäst är väll att använda riktiga kabelskarvar! Tror att det är minnst risk för störningar och glapp då!

Mvh //Danne

Avstängd
84 Inlägg
5 juni 2007
men vanliga kabelskor duger de e bättre de än sockerbitar i alle fall

29 Inlägg
6 juni 2007
Ja det är mycket säkrare troligen bättre kontakt med! Och dom tar ju mindre plats med!!

//Danne

Sök