Tjenare igen!
Helt glömt av att uppdatera här! Men gör en ihopsättning av updates så får ni se vad som har hänt!
Har fått på originalhjälar på skärmarna i väntan på de andra delarna.
Skärmblinkersen skall även den bytas till orange men har bara inte fått de än! :thumbup:
Var även iväg och spontanköpte en dator så nu kan jag förhoppningsvis uppdatera som bara den!
Kapade bara skärmarna då jag inte orkade börja valsa.... :roll:
Men nu när det är gjort så är det läskiga gjort
För att vara rättvis så fick jag faktiskt hjälp av farsan med själva kapningen. :clap:
Sen efter det så var jag tvungen att köra en liten testfit ibak. Visste dock redan innan att jag måste ha spacers då bakfälgarna har et43.
Så det får bli till att beställa 20mm spacers inom kort! Lite småfräckt att jag skulle kunna köra en tum bredare bak eftersom det gick fritt inåt. Lockar faktiskt lite måste jag erkänna.
Men med spacer så kommer den slutliga specen att landa på 10/12x18" et23 :thumbup:
Kapning:
Som sagt. Detta är endast en testfit och hjulen kommer komma längre ut när jag är klar
Kunde inte riktigt släppa det här med att jag hade et43 på bakhjulen då jag har grymt svårt att se att det skulle lira. Så
Jag åkte till garaget och dubbelkollade, eller snarare mätte 15 gånger eller nått och det visade sig att jag mätt fel, på ALLT!
Hjulens mått är:
9,75x18" et22
11,75x18" et22
Men, men. Fick i alla fall hem mina njurar!
Fått monterat njurarna och valsat! Tog inga bilder på valsningen men allt
gick som det skulle! Så nu hoppas jag bara på att det räcker.
Får även ursäkta åter igen för det totalt kassa bilderna
men till min ursäkt så är garaget SJUKT trångt just nu! :thumbdown:
FÖRE
EFTER
/ Hampus