Efter en plötslig flytt som fick prio1 har nu arbetet med bimmern börjat igen! Punktlistan har gjorts och idag brev bromsslangarnan bytta, luftning sker imorn då jag ej hade någon passande nyckel hemma. Bessen och påställning kommer nu försöka ske så fort som möjligt! Nästa vecka kommer nytt gummi pryda sommarfälgarna:) Liten dålig bild på högen i nuläget får bjudas på
spricka genom hela termostathuset resulterade i ett antal minuters svärande då man hade förhoppningarna att få utoch lufta bilen. ajja imorn blir det jakt efter en så att bilen blir redo! fälgarna är monterade på bilen och det blev galet snyggt om jag får säga det själv, endast spacers som behövs:)
Termpostathus och termostat är nu bytt och allt verkar hålla tätt och cirkulerande är det med! Hittade även en slangklämma som ej var ditskruvad. Verkar bli bess nästa vecka om allting vill fungera som det ska nu:) All plast i motorutrymmer fick sig med en ordentlig uppfrächning. Även massa dekaler blev borttagna idag då jag vill har tänkt om och lite "annorlunda" för sommar 2015!
Nä, nu får det vara nog! Varit utan den blåa låga i snart ett år nu (tyvärr), men nu killar det FÖR mycket i fingrarna efter den raka 6an. Ett nytt bmw-projekt kommer upp här på garaget under 2016:) Får se om det blir en e28, e30 eller e36 bara?