Tjena.Det är så att jag ska köpa nya fälgar till bilen.Har fastnat för dom här
Men jag skulle ändå vilja ha fler ideer på modeller.Man kan aldrig få för många förslag,så ös på.Hade inte tänkt ha större än 17",men hittar jag rätt fälg till rätt pris så... Tack på förhand//Fredrik
nej inte 17 förmycket gummi ser ut som villken average joe som hellst.. minst 18" men på subaru hade jag lätt kört med feta 5-ekrade
Jo det lutar mest åt 17",inte för stort och inte för litet.Sen blir det inte heller allt för svårt att hitta däck i hyfsad prisklass och dimension.Rullningsomkretsen måste ju matcha reservhjulet(ett fult,löjligt nödreservhjul av den typ som borde förintas).Känner inte för att mörda diffar och/eller växellåda.Men 5-ekrade är ju ett måste.
Hmm...i brist på ideer och ork på att leta efter fler så har jag bestämt mig för att det blir dom fälgar jag tänkt mig från början....nu är det bara att vänta på nästa lön,sen ringer jag och beställer
Det är inte så mycket dyrare med däck till 18" än till 17" skulle ja tippa. jag köpte nya Toyo Proxes för nån måad sen å det gick på 5000. Ta gärna en titt på mina bilder.
Själv så tycker jag att 17" ser för vanligt ut nästan.
sen det där med att passa extra hjulet. Skit i det. jag har plockat ur mitt och byggt ljud och skaffat sån där assistans. Kostar nån hundring per år men då skickar dom bärgningsil gratis vad som än händer. Var ganska bra att ha när kylaren pajja.