3929
Sök

Lyktor från B8 på B7

201 Inlägg
29 mars 2016
Trådstartare
Hej,

Är det någon som vet om strålkastarna från en A4 B8 passar på en Faceliftad B7...när jag tittar på formen tycker jag att det ser likadant ut. Men någon här kanske vet?

nevermind har hittat svaret själv smile

måste byta diverse paneler och stötfångare samt annan kabeldragning....för referens om någon söker.
Senast redigerat av macattac (29 mars 2016)

352 Inlägg
29 mars 2016
Rätt säker på att de inte passar men finns ju eftertraktads som ser likadana ut som b8.

201 Inlägg
30 mars 2016
Trådstartare
Polaren skrev:
Rätt säker på att de inte passar men finns ju eftertraktads som ser likadana ut som b8.

japp, men jag hittar bara till "bilar utan xenon"....denna har xenon smile

293 Inlägg
30 mars 2016
macattac skrev:
Polaren skrev:

japp, men jag hittar bara till "bilar utan xenon"....denna har xenon smile

Då blir det nog värre.

Avstängd
10 388 Inlägg
30 mars 2016
macattac skrev:
Hej,

Är det någon som vet om strålkastarna från en A4 B8 passar på en Faceliftad B7...när jag tittar på formen tycker jag att det ser likadant ut. Men någon här kanske vet?

måste byta diverse paneler och stötfångare samt annan kabeldragning....för referens om någon söker.

Du vill alltså ha en som ser ut som original B8 med (bi)xenon?

I stil med;

http://www.audizine.com/gallery/data/594/b8a4_shoot_022809_05.jpg
Senast redigerat av it_mutt (30 mars 2016)

De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!

201 Inlägg
1 april 2016
Trådstartare
it_mutt skrev:
macattac skrev:
Hej,

Du vill alltså ha en som ser ut som original B8 med (bi)xenon?

I stil med;

http://www.audizine.com/gallery/data/59 … 809_05.jpg

Exakt så ja...då ser bilen lite nyare ut. Och det finns om man har halogen, men inte xenon (vad jag har hittat)

Sök