finns det egentligen några fördelar med Sportavgassystem eller är det bara ljudet?

Tweak
9 juni 2007 · 379 Inlägg

Lånar tråden lite, hoppas att det är okej... Om jag tar bort sista ljuddämparen på min Sierra och sätter dit en Simons slutburk istället, är det någon risk att jag förlorar effekt på det?

Tyskstuk är äckligt.
FireTraXX DFFL
9 juni 2007 · 9 020 Inlägg

Tweak skrev:
Lånar tråden lite, hoppas att det är okej... Om jag tar bort sista ljuddämparen på min Sierra och sätter dit en Simons slutburk istället, är det någon risk att jag förlorar effekt på det?

Nej, obetydlig förändring.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
decib3L Körv
9 juni 2007 · 3 535 Inlägg

KOOLSVILLE skrev:

FireTraXX skrev:

KOOLSVILLE skrev:
det e ju en helt annan sak, men ja hoppas inte d finns folk som har körkort å bil som köper stuprör utan burkar i mellan.

Å sen vet ja att någon av er här har röstat ner på min bil, men tro ni ja bry mig lr va fan e det me er ??! tro ni ja e här för att få röster lr ?? behöver ingen jävla bekräftelse !!!!

Är man aktiv i forumet får man inte säga något dåligt, resulterar alltid i en etta tongue
(Jag vet av egen erfarenhet)

Saken e att ja skiter väl fan i rösterna...skiter väl i om bilen har 1 a lr 5 a..vill ja ha uppmärksamhet å bekräftelse kan jag få det ute utan problem. inte på nått jävla forum där det verkar som om 90 procent är folk som inte ens har körkort lr folk som precis tagit kort.

Men sluta gnälla för helvete, ingen bryr sig om du skiter i rösterna eller inte. Väx upp istället.

Förövrigt tycker jag du har en fin bil.

Truckdriving Man
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang