Jahapp, katalysator bytt och inredningen tvättad och ren å fin Like new! Nu väntar jag bara på att farbror plåtis ska höra av sig när han kan fixa rosten så de bara är att besikta den, slipa ner all lack, lacka den. Hitta snygga sidokjolar och en ny röööv och bygga ihop den så börjar målet nås. Tur baby har lovat att hjälpa mig att slipa ner och lacka henne
Jahapp, katalysator bytt och inredningen tvättad och ren å fin Like new! Nu väntar jag bara på att farbror plåtis ska höra av sig när han kan fixa rosten så de bara är att besikta den, slipa ner all lack, lacka den. Hitta snygga sidokjolar och en ny röööv och bygga ihop den så börjar målet nås. Tur baby har lovat att hjälpa mig att slipa ner och lacka henne
Blir nog bra det tror jag..
** Volvo 765 Dieselkonvertering på G, D24TIC motorpaket sökes **
Bilfan är avställd och står med körförbud. Väntar på plåtslagaren ska fixa rosten nån gång.. vilket jävla år som helst. Planen var att plåtjobbet skulle vart klart tills min semester v.30 så jag kunde börja slipa ner skiten då och sen lacka om den...
Har iaf köpt en nyare bil som jag kör runt med nu som även får dra hästen Bilder och info om den kommer väl kanske i helgen...
All good things has one end.. Som säkert en del av er sett så ligger Ängeln ute på försäljning med den enkla anledningen att jag väljer att satsa helhjärtat på min häst ist. Det kliar som fan i fingrarna att kabla igång henne och bara ut och glida.
Alla fina minnen hon och jag har. Örebroresan med Suprakörning och Supra och Rx7a åkning, trevligt folk och solsken.
En av alla bilder Martinn tagit
Elmiaresa med trasigt avsagsystem (Denna bild är dock från Falun)
Åkte nästan 170 mil på ca en vecka när jag skulle provjobba i Skåne.