Nu är våren här!
haha sist va de vinter jag skrev, har inte uppdaterat här för det har inte hänt ngt med bilen i vinter
den står på samma plats som sist... jag har jobbat mer i vinter än vad jag gjort tidigare vintrar, resulterar i att man behöver sova tydligen.
Hur som helst NOG om mig! hahaha
Jag har bestämt mig för att bilen inte kommer vara folierad i vinter och en tid för lack är bokad (se så allt löser sig) ska baka in rutbyte samtidigt så de kan kolla har ytters lite rost på ena a-stolpen det skall fixas
Men de är inte bara att få allting att matcha
Så får vi se hur jag trivs med en lackad bil, har ju varit lite bortskämd med folie... underbart om man inte vill putsa. nu har ju jag känt att jag vill putsa på mer än fälgarna så nu blir de så här. Bak fälgarna ska få nya bakdäck..
Igår var jag och hämtade ett rött baksäte till den, då jag tidigare haft ett svart till mina röda framstolar.. men nu blir inredningen komplett, tog två är och tre bilar senare
Men de ska bli skönt att ha en komplett inredning
Ratten kommer bytas då den som sitter i nu har blivit upprispad av en klantig meck på Bmw.. Lite tröttsamt men de löste sig bra till slut. Ratten skall beställas från Tyskland och kommer inte vara en orginal ratt, men nästan
Just nu sitter jag med baksätet på golvet i vardagsrummet, och försöker få bort all skit på det, de är mkt svart kladd men de blir som nytt igen när jag gnussat på de
Se om jag kan ta bättre bilder sen eller om min sambo fick bättre bilder igår när jag höll på
Bilder från i sommras
Jag och min sambo har planerat lite olika resor i sommar på lite större träffar, bla, Raceism och Bmw syndikat, kommer även åka till bud på Gsbilders bmw träff
Vem vill inte ha sommar när man kikar på gamla bilder
!!