Jo, vissa låtar är bra men det verkar som om alla små-rassar kommer fram idag bara för att det är nationaldagen. Idag ska vi fira Sverige inte förtrycka alla som inte är svenskar så ser jag på nationaldagen. Idag ska vara en stor fest för alla, det ska bara vara glädje!
Förstör nu inte denna tråden, jag tror alla håller med dig och det är ingen som skrivit något om att förtrycka någon utan bara om att fira så jag vill inte se några inlägg för att försöka skapa debatt, det resulterar bara i låsning. (riktar mig inte till dig, Poon, utan framtida inlägg, även om bara grejen att dra upp rasism är olämplig och jävligt offtopic)
Jag ville inte påstå att nån skulle vara rasist!!
Jag tycker bara att det är löjligt att det blev som det blev igår, vänster demonstrerar för invandrare på nationaldagen och NSF demonstrerar mot invandrare, det har inget me nationaldagen tycker jag! Sånna demonstrationer behöver ju inte göras på självaste nationaldagen... Nu börjar det bli jävligt of topic men man jag ville bara försöka förklara mina tankar jag hade igår!