3023
Sök

swiss audio ?? 2-vägskit och 3-vägskit

snickarelärling
54 Inlägg
3 juni 2007
Trådstartare
tja !!

ska nu börja med ljudet i bilen och ska börja med framsystem !
har hittat dessa system som jag skulle vilja höra lite om !! och om ev. någon vet om dom finns att provlyssna på någonstans ?

har tänkt att först blir det 2-vägs i framdörrarna och sen i framtiden när jag moddat en fläkt på intrumentpanelen och fått det bra så köper jag 3-vägs och flyttar bak 2-vägs !!

ska även ha en alt. två 10"/12" i hatthyllan/bagagen !!

basarna ska kopplas till slutsteg direkt och 2-vägskitet på stereon tills 3-vägskitet kommer in då går det på slutsteg också !! då går bara 2-vägskitet på stereon !!

3-vägs::: http://www.webbelektronik.se/Shop/Index … =SAC%20650

2-vägs::: http://www.webbelektronik.se/Shop/Index … SAC%206502

mvh
matte

p.s rekomendera annat som kanske jag inte tänkt på !! cool

hmmm...?? the fire is burning !!

1 631 Inlägg
4 juni 2007

// Gurra
BMW 530 med Alpine F1 Status, Scanspeak Illuminator, 2 x Genesis DMA, 4 x Genesis DMX
Tävla i bilstereo? Besök Svenska Bilstereoförbundet för info.

snickarelärling
54 Inlägg
10 juni 2007
Trådstartare
för att dom finns till ett bra pris tycker jag !!

har ingen aning om dom så därför undrar jag om dom e ptrisvärda å om någon lyssnat på dom !!

mvh
matte

1 631 Inlägg
10 juni 2007
matlin skrev:
för att dom finns till ett bra pris tycker jag !!

har ingen aning om dom så därför undrar jag om dom e ptrisvärda å om någon lyssnat på dom !!

Jag hade ju aldrig köpt något såpass okänt. OK om du kan lyssna på dem och är nöjd med ljudet, men om inte så avstå.

Finns massor av köp som är väl beprövade i den prisklassen. Satsa på något välkänt märke istället.

// Gurra
BMW 530 med Alpine F1 Status, Scanspeak Illuminator, 2 x Genesis DMA, 4 x Genesis DMX

snickarelärling
54 Inlägg
11 juni 2007
Trådstartare
okej...tror du du kan rekomendera nåt sådant då ? helst ska det finnas i gbg-området för provlyssning smile 

mvh
matte

1 631 Inlägg
12 juni 2007
Finns hur mycket som helst! Åk till en butik och lyssna på så mycket som möjligt...

// Gurra

Sök