tkd_rille skrev:
Blacken skrev:
tkd_rille skrev:
Nåja. Jag tycker även att 50-60 talister har fastnat i stenåldern. Är livrädda för ny teknik som plötsligt är ett mycket bättre miljöval som gärna slänger allt de brukat i ett hål.
Hade alla gamlingar bara inte varit så mesiga
Vad jag förstått om sthlm så vill de att fler och fler skall välja kollektivtrafiken, de är ju rätt bra.
Och vad är det för fel med den träklubba som funkar? min dög utomordentligt åt värstinggammel Farfar, när han bankade in skallen på Ivan på den tiden det begav sig. Man ska heller inte förneka beprövad teknik
Åja snart blir du en "mesig panksionär" åsså
jo dom vill att man ska åka "kriminellt" här, fast dom glömde bort att bygga nå`t att åka med, skiten som för närvarande ska föreställa allmänna kommunikationer är ju som bäst ett Kalle Anka skämt..
Pank vetitusan
Jag hänger med lite i utvecklingen.
Är de så pass illa där uppe? Vi har som bäst under dagen avgång 2 gånger i timmen och i värst fall 1 gång i timmen
Inte illa pinkat ändå.
Sist jag var i sthlm var förvisso lite öst och lite söder om city, typ 9 km bilväg. Med kollektivtrafik var 15e minut , är de kalle anka? Jag vet inte därför jag frågar
Beprövad teknik behöver förnyas till effektivare. Och effektivare har inte funkat i lagningen av bron då de använder förlegade svetsare som inte valt att lära sig svetsa
Själv hade jag gärna åkt kollektivtrafik till och från jobbet, om där hade gått några bussar över huvudtaget under dom tiderna då jag ska dit och hem..
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.