13 september 2016
Trådstartare
Tja!
Skulle laga rost på min A3 idag, allt gick som planerat, tills jag kommer till spacklet och upptäcker att jag tagit glasfiberspackel istället för finspackel, burkarna stod bredvid varandra i garaget och kikade inte så noga, tyckte det spacklet var ovanligt hårt när det hade härdat och insåg mitt misstag då.. precis när man tror man börjar bli färdig efter att ha rivit ut halva garaget för att genomföra operationen och solen har börjat gå ner bakom trädtopparna och fukten börjar krypa fram, helvete. Bara att slänga in allt i garaget igen.
Så någon som har bra tips på var man kan köpa dekortejp? Ska sitta på nedre dörrkanterna, så man slipper se mina underbart fina rostlagningar, sjukt sexiga spackelkanter överallt! Typ som halkskyddstejp fast ändå inte, med en bredd på ~10cm. Gärna något vädertåligt! Sitter här helt förtvivlad med blästersand i alla möjliga hål på kroppen och är inte sugen på att göra om arbetet imorgon, googlat runt en stund men hittar inget vettigt. Hoppas på att få lite tips här istället, nu ska jag ta ett bad.
Tack på förhand🍻