Vad är vitsen med att vråltrimma om ändå bara skall göra börnisar? Börna kan man göra med 300 hästar med... Nej vi(jag) vill se lite tacho-filmer, typ 100-200, 50-150 eller 100-varvstopp på femmans växel, då ser man hur körbar bilen är...
haha vad jag lägger ut är min sak:P sen har jag inte filmat nått när jag har kört. men det är möjligt att det kommer nu när vi ska till Vårgårda och köra 201m . varför det inte finns film på mätaren är enkel. den funkar inte annars hade det funnits för längesen. ända som jag kan skriva är att den är sjukt körbar med 265 drag radial
ne nu har det hänt lite bakom kulisserna. vi har pratat ihop oss och bestämt oss för att ta tag i bilen nu igen. men det har allt hänt lite saker ändå. efter vi hade varit på gatebil på mantorp. så köpte vi en hydraulisk handbroms och även en linelock. som tyvärr inte funkar riktigt som vi vill med att den sak funka på bromspedalen men det kommer allt lösa sig. fick även tag i ny fornt, huv, skärmar, som var lite dårliga på bilen en lätt sladd olycka på vintern:P men nu till det roliga har beställt en Universal Speedometer Signal Interface så vi äntligen kan få igång hastighetsmätaren så det kan bli lite film på hur den beter sig:) men det absolut roligaste idag ramla ett väldigt vackert paket in med ett par dp kolvar och 1700cc spridare:) så lite längre fram så kommer en beställning på turbo, bränslepump samt koppling då vi ska försöka komma så nära 4 siffrigt, oavsett om det är hp eller nw.vet dock att det kan behövas byta kammar längre fram med det tar vi då:P
kommer snart även lite nya bilder och en liten film:)
nu kom andra paketet:) till helgen blir det att hämta en 6 växlad 330d låda, så då borde den hålla fint:) så snart ska det även beställas lite packaningar så med lite tur kan blocket åka in på borrning denna månaden så sen är det bara börja med fin liret:)