Bruksbilen! Planen är att koppla in mer utrustning och få all annan utrustning så som AC att fungera. Planen är även att få den lite finare i både lack och utseende.
ta med en rulle fiskelina. linan använder du som såg för att såga igenom den dubbelhäftande tejpen
Jag hittade listen med det sitter lank och skit på den så nu är ju bara frågan hur jag ska fästa den igen :S eller om jag ska hämta en ny
på min har någon ägare tyckt att mina lister ska sitta så några av dom är fastskruvade rakt igenom in i dörren xD
bara ta någon bra dubbelhäftande tejp och byt ut det som sitter på den.. gör rent båda ytor och smacka dit!
A får ta å göra det Trodde dock inte det skulle hålla :S Kan länka bild på lack skadan som blivit i min dörr imorgon i mitt projekt :I inte kul för dörren har börjat rosta pga det ;(
Jag hittade listen med det sitter lank och skit på den så nu är ju bara frågan hur jag ska fästa den igen :S eller om jag ska hämta en ny
på min har någon ägare tyckt att mina lister ska sitta så några av dom är fastskruvade rakt igenom in i dörren xD
bara ta någon bra dubbelhäftande tejp och byt ut det som sitter på den.. gör rent båda ytor och smacka dit!
A får ta å göra det Trodde dock inte det skulle hålla :S Kan länka bild på lack skadan som blivit i min dörr imorgon i mitt projekt :I inte kul för dörren har börjat rosta pga det ;(
såg lite på dina biler och det är ju typ ingen rost alls på dörren ^^ jag har ju hål in i båda mina vänster dörrar
såg lite på dina biler och det är ju typ ingen rost alls på dörren ^^ jag har ju hål in i båda mina vänster dörrar
inte fått uppdaterat på ett tag nu! varit för mycket jobb.
värmeproblemet löst. var värmekranen som gått sönder efter 3 månader, ny monterad och nu funkar det som det ska igen. så nu återstår bara att få igång ACn
har även fått bytt lite skivor (alla 4) och lagat hålet i tröskeln bak, blev plast då min svets blev stulen i vintras
före och efter
och tröskeln som nu inte släpper in en vårflod när jag tvättar bilen!
Vart ju lite skillnad med en polering kunde man säga
Kolla gärna in mitt V40 projekt där jag lackerar min V40 på egen hand och rostlagar! :)
Motorrenovering och uppfräschning av min V70R -98 finns att följa här: Bluescreen's V70R
Räddningen av min och sambons Laserblå V70R -00, finner du bland mina projekt.
Uhh vad fin 245an blev! En polering gör verkligen mycket Trakigt bara med krocken, men det ser ut att det inte blev sa mycket skada? Grattis till nya bilen Hoppas 245an blir inte mindre använd pga den