Inbrott natten /morgon till Tisdag 8/11 skedde ett inbrott i min bil här i Västerås /Bjuthovda har någon gjort iakttagelse mellan 02-04 den natten, vittnen har iakttagit bilspår bakom vår bil. samt fot/kängavtryck på framskärmen.. Bilen var knappt 1 vecka gammal och det som stals var sidobaksspeglarna, försök till att ta airbag, och databox i motorrummet samt fälgarna. när dom inte fick med sig allt så gick bärsäkragång på bilen istället..
Inbrott natten /morgon till Tisdag 8/11 skedde ett inbrott i min bil här i Västerås /Bjuthovda har någon gjort iakttagelse mellan 02-04 den natten, vittnen har iakttagit bilspår bakom vår bil. samt fot/kängavtryck på framskärmen.. Bilen var knappt 1 vecka gammal och det som stals var sidobaksspeglarna, försök till att ta airbag, och databox i motorrummet samt fälgarna. när dom inte fick med sig allt så gick bärsäkragång på bilen istället..
All information som kan hjälpa polisen tas emot med stor tacksamhet...
vill bara säga en sak till tjuvarna...
VI ÄR INTE RIKA, HAR BARA GENUINT BILINTRESSEN
FÖRSTA AVBETALNINGEN ÄR INTE ENS GJORD..
DENNA JU BLIR EXTREM SNÅLT!
TACK VARE ER SÅ FÅR BARNEN INGA JULKLAPPAR I ÅR.
TACK så hemskt mycket för ingeting!
Jag vet inte vad jag ska säga. Man blir helt tom när man läser detta. Att man inte kan skilja på mitt och ditt. Hoppas du kan ta dig igenom detta trots att jag vet att det är svårt. Kan bara säga....hoppas att det löser sig med försäkringsbolaget.
/Benny
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!
All information som kan hjälpa polisen tas emot med stor tacksamhet...
vill bara säga en sak till tjuvarna...
VI ÄR INTE RIKA, HAR BARA GENUINT BILINTRESSEN
FÖRSTA AVBETALNINGEN ÄR INTE ENS GJORD..
DENNA JU BLIR EXTREM SNÅLT!
TACK VARE ER SÅ FÅR BARNEN INGA JULKLAPPAR I ÅR.
TACK så hemskt mycket för ingeting!
Jag vet inte vad jag ska säga. Man blir helt tom när man läser detta. Att man inte kan skilja på mitt och ditt. Hoppas du kan ta dig igenom detta trots att jag vet att det är svårt. Kan bara säga....hoppas att det löser sig med försäkringsbolaget.
/Benny
Jo det löste sig till slut, det visade att vi inte stod som ägare så vi kunde inte flytta på bilen eller göra nåt överhuvudtaget, men nu är bilen vår, men det är så onödigt!!