Hej! Vem som helst kan ju se att det är en dragracingbil! Breda slicks bak, scoop halvägs in i framrutan ,roolbars och helt ombyggd innuti. En sån kärra hör hemma på banan inte ute i trafiken! Helt rätt att de beslagtog kärran!
Måste bara tillägga att jag finner det snudd på hysteriskt roligt att rätten anser att bilen ser ut som en vanlig personbil.
Citerat ur domen: "Bilen ser utvändigt ut att vara en vanlig personbil men har invändigt modifierats kraftigt." Om rätten åker runt i bilar som ser ut så här utvändigt så vete fan om det inte är fler bilar som borde beslagtas. http://forumbilder.se/FBLSM/mustang.png?width=150
+1
Seat leon cupra r -11
When the clutch drops.. the bullshit stops.
Kopierade du min länk från inlägg #71? Eller letade du faktiskt upp det där själv?
Med tanke på att jag citerar paragrafen redan i inlägg #29, alltså 5 dagar innan du gör inlägg #71, så skulle jag vara väldigt försiktig med att påstå att *jag* kopierat *dig*. Jag erkänner att jag faktiskt inte aktivt undersökt saken på senare tid, men sist jag kollade så var tidsmaskiner inte uppfunna ännu.