Idag så installerade jag min turbo mätare i min a4, och nu verkar det helt knas.. När bilen är avstängd står mätaren på 0 men när jag startar bilen går den ner till -0.6, och sen när jag börjar gasa så går den upp till 0 och sen tillbaka till -0.6.... Så nu undrar ja vafan som kan va fel?
jag är inte proffs på det här, kan va jag som kopplat fel.. Jag satte t-korset på slangen från dumpen till insuget, är detta rätt föresten?
Hehe Dom lura dig när du köpte bilen och satte dit T enblem Nae som sakt så står den på - om du inte gasar men 0 bar låter som att du måste ha kopplat fel nån stans? , ingen höjdare på audi men finns väl en manual om inte har fel på www.nordicaudi.com
Nej då det är sant som det säger den står på 0 avstängd och - vid tomgång men varvar du runt 4000 varv på tomgong även UTAN växel i ska den ge utslag på mätaren... Jag har som högst turbotryck vid 4000 varv. Lycka till
jaha ja vänta lite det kanske va med nån sak te t-korset när ja tänker efter! Men ja e fortfarande lite kluven om ja kopplat boostmätaren rätt.. som sagt kopplade på den på slangen som går från insuget te dumpen.. tror ja de är, ser iaf ut som en
det är rätt slang du kopplat den till har dock aldrig hört talas om små mässing pluppar som ska in i korset.. när du får igång den skriv gärna vad den laddar