3340
Sök

Dom som ger poäng utan kommentar!

Rörpulare
1 453 Inlägg
15 juni 2007
Trådstartare
Har sett ibland att man fått en ny poäng att vissa inte lämnar nån kommentar..Tycker de e lite tråkigt när man inte kan visa uppskattning och ge tillbaka nån=/ kan förstå folk som ger 1ettor och så men när de blir en 4 eller 5 så vill man ju höra va de va dom gillade... eller va tycker ni?

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"

Kettunen
15 juni 2007
Håller med dig. Inget tjötande men det känns ju lite ( Dumt ) smile

Camel
15 juni 2007
Brukar skriva en kommentar om jag ger 4:a eller 5:a, men inte om det är en 1:a eller 2:a...

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
15 juni 2007
jag lämnar i stort sett aldrig kommentar oavsett om jag lämnar bra eller dåligt betyg. däremot om jag vill få något sagt lämnar jag en kommentar.

Kontot inaktivt
104 Inlägg
15 juni 2007
Jag lämnar väldigt sällan betyg. Men skulle jag nån gång få för mig att sätta en etta eller tvåa, så skulle jag skriva motivering.
Däremot, sätter jag en trea till femma, så tycker jag inte det finns nån anledning att skriva motivering.
En trea för mig är typ normal, standard, inget speciellt men okay.
En fyra, snygg bil som har det lilla extra.
En femma, den bilen skulle jag inte tveka på att köpa, den är klar, färdig för utställning.

1 661 Inlägg
15 juni 2007
hela betygssystemet slår ju fel. en stylad 240 får ju högre betyg än jag. En tjej i en rostig gammal ford får högre.... 80%av nissan 200 får högre.
Konstigt

744 Inlägg
15 juni 2007
Hardjim skrev:
hela betygssystemet slår ju fel. en stylad 240 får ju högre betyg än jag. En tjej i en rostig gammal ford får högre.... 80%av nissan 200 får högre.
Konstigt

Ligger nått i det du säger..

Administratör
11 961 Inlägg
15 juni 2007
Det räcker med klagotrådar över betygsystemet nu.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Sök