3492
Sök

gratisprogram mot trojan?

"Ijenkligen"
788 Inlägg
16 juni 2007
Trådstartare
hej smile
har lyckats dra på mig en trojan på en lånad dator utan antivirusprogram roll
provade ladda ner avg, men det hjälpte inte hmm
finns det nåt annat bra program?
mvh

There is no theory of evolution, just a list of creatures Chuck Norris allows to live.

5 198 Inlägg
16 juni 2007
vem fan kör oskyddat i dagens läge,,, prova.. adaware..eller spyboth search and destroy

7 Inlägg
16 juni 2007
Filehippo har ett helt gäng gratis nyttoprogram.
Allt helt lagligt.
Lycka till!!

"Vi kommer attt lyssna på kranskommunerna och INTE TILLÅTA BILTULLAR I STOCKHOLM."
.....sa Kristina Axén Olin tills hon blev vald.

"Ijenkligen"
788 Inlägg
16 juni 2007
Trådstartare
gamlingen skrev:
vem fan kör oskyddat i dagens läge,,, prova.. adaware..eller spyboth search and destroy

min flickväns bror tydligen..tongue

There is no theory of evolution, just a list of creatures Chuck Norris allows to live.

Maizer
16 juni 2007
höhö trojaner är kul

590 Inlägg
16 juni 2007
ad-aware funkar bra faktiskt.

Sleeper
3 084 Inlägg
16 juni 2007
men tanka hem kaspersky trailversion då smile

btw hur vetdu att du har fått en trojan då tongue tankade du hem den med flit eller?
Senast redigerat av Sushikocken (16 juni 2007)

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

4 554 Inlägg
16 juni 2007
jag kör med utan något skydd hade massa skydd men fick aldrig något så jag tog bort de:P

Sleeper
3 084 Inlägg
16 juni 2007
loudness skrev:
jag kör med utan något skydd hade massa skydd men fick aldrig något så jag tog bort de:P

kör kaspersky och zonealarm pro(inbyggd spysak) och dem käkar maskar virus och trojaner titt som tätt

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

4 554 Inlägg
16 juni 2007
Sushikocken skrev:
loudness skrev:

kör kaspersky och zonealarm pro(inbyggd spysak) och dem käkar maskar virus och trojaner titt som tätt

men dom måste bli hungriga då eftersom jag aldrig fick nått:P

89 Inlägg
16 juni 2007
Får du inte bort viruset så kan du göra en systemåterställning. Då ställs datorn om som den var vid den återställningspunkt som gjordes. Väldigt lätt och bra!

Kettunen
16 juni 2007
Jag kör oskyddat! Jag återställer datan 1 gång i månan. Då jag endå inte har så mycket grejjer i datan.

Sök