Då var de dags att väcka liv i denna tråden igen! Vet inte riktigt vad som hände eller om de var särskilt klokt men köpte tillbaka den röda supran med krok! (man kan ju jämföra med tidigare bilder)
Dessutom påkörd, avkörd och för mig oförståeligt misskött på dom knappt 2 åren den varit iväg! Men jag gör ett försök att rädda den igen och ser vad de blir av de denna gången!
Söker dessutom om någon har
- Intercooler modell större
- Oljekyl 19-25 rader ca
- Höger dörrlist från 89a och framåt
- FCD till -88a
- Targafästen till bagaget tänkte jag också köpa för andra gången till denna bilen, då dom jag satte dit sist inte sitter där längre...
/
Ska försöka att bildbomba lite också.
- Har för första gången också gett mig på att plasta och försöka få ihop något av fronten som var sönder, kunde nog lösts smidigare men har fått lära mig en del under bygget och kommit på saker efter hand.
- Även bytt stift som var helt slut och fel samt fixat läckor och grejat med allt möjligt.
- Förstår inte heller varför man tar den klibbigaste, jävligaste dubbelhäftande tejpen i världen och sätter över hela bagaget för att sedan täcka de av hemsk "ljudisolering" (De var ju helt rent/lackat och baslåda och låda för 6"/9" or om man kunde ha targan över och torka ur om de läkt in lite vatten. Nu var lika med fukt och usch usch aj och var inte mkt tystare heller...
- Sedan att tvätta, underedspola, ta hjulhus, motorum och sånt ibland och polera fälgar var också misslyckat tyvärr så bara att börja om. Har avfettat 4 gånger än så länge om jag minns rätt men man lär sig väl eller har olika syn på saker. Men nog om de bilder bilder..