Nu var extraktort, extra mutter för bredbandslamdan samt fuelrailen färdigsvetsade. Fuelrailen byggd med 2 an6 så jag kan montera aem btr,en och slangar för etanolen.
Motorn på plats med extraktor, v-låda, insug ja allt, nästa steg är att försöka göra kablarna lite osybliga
Japp motorn har funkat fint, däremot rasat 2 kines snurror (mög). Kom på en 3e plats på edps emmaboda i fwd överladdat klassen på en testrepa på 1,5bar 12.79 och 199 i sluthastighet. I lördags 20/8-2016 satte jag personbästa på 201m på nightrace vallåkra i Malmö med 7.99, 1,9 i 60-fot och 151 i sluthastighet. Så det är väll ett godkänt år
Japp motorn har funkat fint, däremot rasat 2 kines snurror (mög). Kom på en 3e plats på edps emmaboda i fwd överladdat klassen på en testrepa på 1,5bar 12.79 och 199 i sluthastighet. I lördags 20/8-2016 satte jag personbästa på 201m på nightrace vallåkra i Malmö med 7.99, 1,9 i 60-fot och 151 i sluthastighet. Så det är väll ett godkänt år
Trevligt trevligt! Nu är snart min vr6a i och reggad iaf, har absolut inte haft någon tid sedan jag hämtade motorn hos dig, men hoppas att man kan få köra några mil med den nästa säsong iallafall! Kommer gärna förbi en dag!
It's not an oil leak, It's sweat from all the horse power.
Lite händer väll, som sagt en ny snura (Borgwarner s363sx). Även installerat ett spakställ samt växelväljare från audi a3 1,8t 2003a med växelvikt från audi tt, blev mycket distinktare lägen Sen fick jag fnatt en natt och lackade om ventilkåpan
Lite händer väll, som sagt en ny snura (Borgwarner s363sx). Även installerat ett spakställ samt växelväljare från audi a3 1,8t 2003a med växelvikt från audi tt, blev mycket distinktare lägen Sen fick jag fnatt en natt och lackade om ventilkåpan
Nja det står still, försöker hinna med att skruva lite då och då när jag väl får tid över. Hoppas verkligen att jag får tid över nu i sommar att få ihop den så man iallafall kan få testa den denna säsong.
It's not an oil leak, It's sweat from all the horse power.