Helt fantastisk tråd detta ju!! Jag råkade spontanköpa en 900 t16 -85 häromdagen, och detta är ju trevligare än den färggladaste verkstadshandbok för en totalamatör som mig. Tack ar för tråden!!
Helt fantastisk tråd detta ju!! Jag råkade spontanköpa en 900 t16 -85 häromdagen, och detta är ju trevligare än den färggladaste verkstadshandbok för en totalamatör som mig. Tack ar för tråden!!
Man tackar och känder sig väldigt ärad
En t16 sa du. Du spontanköper en av mina drömbilar bara så där
Det ska du verkligen göra!! Livsfarligt för en som mig att köpa en så komplex bil som är rostig och välanvänd. Men den har varit i händerna på minst ett Saab-freak nyligen, så KANSKE att det inte slutar med förskräckelse... Verkligen genomtrevlig tråd
Har missat denna bilen ,kul tråd .Har haft många 900 genom åren ,gardet var ganska bra bilar. Hade en 81 a EMS som borrades upptill 2;2 liter och lite annat smått o gott den gick riktigt fint
Har missat denna bilen ,kul tråd .Har haft många 900 genom åren ,gardet var ganska bra bilar. Hade en 81 a EMS som borrades upptill 2;2 liter och lite annat smått o gott den gick riktigt fint
Tackar Lite av Saabnörd själv fastän man gillar jänkare också. Kollade på din P-1800 renovering. Snyggt jobbat. Det kräver otroligt mycket att genomföra en renovering på så hög nivå. Tummen upp