Kul tråd , kommer med några bidrag här,
Gamla hederliga 1.8t 150 hk landar ju runt 200 hk enbart med chip dvs procentuellt ganska stor skillnad.
Audi A6 Allroad 2,7 biturbo 250 hk blir ca 320 hk.
BMW 745i Turbo från 80talet 252 hk blir ca 310 hk men detta pga att WG släpper då fjädern är svag. Fixa enbart det så har man 350 hk.
BMW E90 325d , E60 525d med 197 hk 4oo Nm går att nå runt 290 hk och 7oo Nm.
Volvo V70 140hk med denso går att nå ca 180-190 hk , bra för att va sugmotor.
Volvo Penta D3 130hk går att nå närmare 200 hk.
Mercruiser QSD 130hk går också nå nästan 200 hk.
Mvh Andreas
Senast redigerat av Fekzen (8 mars 2018)
A.Fekzen - Mycket vrid spar tid!
www.fekzen.se - Mjukvarudesign av originalmonterade styrsystem. Turbochip, E85 chip mm.