Min kupefläkt gnisslade så jag tänkte byta ut den. När jag hade monterat av den gamla och köpt en ny på mekonomen och monterat denna så startade inte bilen. Den klickar bara. Vet någon vad problemet kan vara. Är det Maxisäkringen tillhörande kupéfläkten som krånglar?
Tog du av ena polen på batteriet innan bytet? Eller har du glömt att förtälja det..?
Hej!
Jag glömde nämna det. Jag tänkte inte på att ta av batteriet vid bytet så det är säkert det som har orsakat problemet. Har kopplat ur batteriet två gånger efteråt men det hjälper inte.
Nej har inte testat de. När jag vrider om nyckeln så klickar det och kommer upp på infoskärmen att en massa funktioner inte fungerar. Kommer det även upp felmeddelande om det är lite batteri?
Nej har inte testat de. När jag vrider om nyckeln så klickar det och kommer upp på infoskärmen att en massa funktioner inte fungerar. Kommer det även upp felmeddelande om det är lite batteri?
Yupp.
Tack för hjälpen! Det var dåligt med batteri så med startkablar startade den fint.