Tjena alla! Längesen jag uppdaterade pga att jag inväntar mina beställningar...
En kul nyhet är att jag startat ett samarbete tillsammans med Rekondkompaniet.se dom kommer förse mig med de bästa produkterna på marknaden och låta mig testa både välbeprövade samt nya produkter så att bimmern kommer glänsa mer än någonsin! Jag kommer även göra produktrecensioner på de produkter jag använder där jag beskriver hur JAG upplever produkten.
Kika gärna in på deras hemsida via länken ovan och köp för minst 300kr så samla du poäng och får 15% rabatt
Sålde mina 18" samt mattsvarta 20" och köpte en uppsättning 20" ABS 368. Tyvärr så var dom inte alls i det skicket som säljaren påstod så jag måste renovera dom...
Fick även hem mina slutrör och diffuser!
Kommer nog bli bra när det är monterat och klart.
Har även beställt lite andra delar som förhoppningsvis kommer hem snart.
Jag glömde nämna att jag påbörjat ett nytt samarbete med ett företag som inriktar sig på något som jag till en början inte hade tänkt göra... Ska bli kul när förhandlingarna är klara så uppdaterar jag er med mer info!
Lackade min diffuser förra veckan, tyvärr så fick jag väldigt mycket rinningar osv pga fel på munstycket, men den ser lite bättre ut i metallic grå än den mattsvarta färgen
Fick även monterat mina 20" ABS 368 idag samt att jag hämtade ut nya däck! Jag hann tyvärr inte kränga på dom idag men tänkte göra det imorgon Fälgarna är: 20x8.5 ET38 20x10 ET40
Dom nya däcken är: Kumho Ecsta PS71 245/35-20 275/30-20
Sla även försöka få tag i ett par spacers så kommer hjulen sitta som en käftsmäll när jag väl får tummen ur att montera sänkfjädrarna -.- zzZ
Tog några snabba bilder i det soliga vädret idag, tyvärr var bilen ganska smutsig och det hade varit roligare med lite grönt på träden... Men det kommer väl snart hoppas jag!!
Har även lite andra planer på G som ni får veta när det är klappat och klart
Va totalt omöjligt att hitta ett företag som kunde hjälpa mig att montera däcken pga att alla skulle skifta till sommarhjul och denna veckan jobbar jag sent och har dottern på dagen så det blir svårt att få det gjort. Men till helgen blir det nog av 😊
Var även ute och provkörde farsans nya bil i helgen, riktigt snygg och rolig bil!! 😊
Gjorde även en "framtidsbild" med bland annat kolfiberläpp, kolfiberspeglar, kolfibertak, sänkt och spacers.
Det kommer hända mycket mer än så men vill inte avslöja för mycket