it_mutt skrev:Muttley skrev:it_mutt skrev:
Det må så vara. Men, som jag tidigare påpekat, när folk lägger ner sin aktivitet på ett forum, och EN person är huvudanledningen, så är det något som inte är helt rätt.
Igen, det säger dock inget om kunskapen inom vissa områden för det.
(och jag syftar inte på Djo nu, utan andra f.d. medlemmar)
I denna tråden låter det som massvis har lagt av pga en enda person. De övriga som är sju resor värre då? Som ändå tillåts hålla på? Som inte ens hade kunskap (har inte syftet här iallafall)
Jag tycker att det är illa nog om en person lägger av pga en annan medlem. Och nu menar jag inte som i "det är så tramsig nivå där inne" utan pga direkt påhopp både öppet och i mer privat form.
Jag vet 7 st som övergett sidan HELT och sagt att Evildan varit det som var huvudanledningen, jag vet än fler som säger att de "inte orkar sitta här" där Evildan varit EN av anledningarna.
Evildan valde "sina vänner och sina fiender", eller "de han tyckte om och de han inte tyckte om", och jag vet, att de han inte tyckte om tryckte han mer än gärna ner i skorna. Vuxenmobbing utan dess like.
Så, igen, när det gäller kunskapen inom vissa områden, har jag alltid haft respekt för honom. Hans sätt, speciellt under de senaste året/två åren, har stundtals varit rent ut sagt avskyvärd. Inte bara "bufflig och gapig", utan rent ut sagt avskyvärd. När han väl bestämt sig för att ge sig på någon.
Och för sakens skull; nej det handlar inte om saker som "men är du inte läskunnig ditt mähä?!" eller liknande, utan saker som gränsat till psykisk misshandel.
Det handlar inte om att "take a piss on someone's parade", men det är, åtminstone i min bok, ingen person som ska framställas som enkom godhjärtad och empatisk. Kunnig? Absolut. Men enligt mig, och många andra, tog det också slut där, vid det, för något år sedan.
Det finns ingen tanke alls att han testade gränserna?
Självklart var han hård. Men många gånger var de inte helt obefogat. Hade tips tagits emot så hade problemet aldrig uppstått heller.
Men de är bara vad jag tror. Att han testade gränserna helt och hållet.
Men även när han lade fram fakta så var allt fel.
0
0
0
0