Blev en snabb runda i garaget idag, kabelhärvan i fronten är hel igen och placerad så att den kommer gå att ta av i framtiden utan att störa någonting annat runt om kring.
Kvar på den att göra är att koppla ihop dem med säkringsboxarna igen men de kommer göras lite senare.
Har gjort upp en game plan idag om vad som ska göras i vilken ordning för att slippa gå tillbaka och göra om saker eller göra dem två gånger så känner mig rätt nöjd just nu.
Toppen på den listan kommer fokusera på de elektriska och även insidan på bilen så karossen får vänta några veckor nu
Kabelhärvan ihopa och lindad igen. Nu sitter den på bilen för att stanna där.
De lösa kablar i mitten och i ändarna kommer dröja innan jag gör något åt, på ändarna är de till säkringsboxar och i mitten till belysning så behöver köpa nya strålkastare först.
Passade på att måla balken i en mer lämplig färg. Ja, kylningen kommer kanske att drabbas lite med balken på men vill helst inte tumma på säkerheten. Även om balken är kapad så är de bättre än ingen alls.
Vad jag kunde komma fram till är detta den enda möjligheten att placera kabelstammen för att de ska vara enklast för alla.
//Johan