3366
Sök

Svårt och göra rent motorn ?

94 Inlägg
25 juni 2007
Trådstartare
hej. bara undrar ifall det är svårt och göra rent motorn runt om, så man slipper ta ur den och grejja. kthxbye

Saabvilde!
1 708 Inlägg
25 juni 2007
Hur menar du runt motorn ? smile

God created weak gearboxes for SAAB to give the Volvo suckers a slight chance! ;)

94 Inlägg
26 juni 2007
Trådstartare
neh, men ja menar typ " motorrummet " ingen aning om vad man kan göra med motorn för att få mer hästar? nån som har en ide

.-ϻΘϨƎЯ
1 313 Inlägg
26 juni 2007
får man mer hästar av att göra motortvätt? yikes

"Hellre en kråka i näsan, än en skata i sängen"

4 554 Inlägg
26 juni 2007
inte de miljövänligaste sättet men spruta diesel med tryckluften runt om motorn tills det är rent  så kan jag lov att det blir rent, men som sagt så på en platta eller nått så du kan ta hand om dieseln..

Old School Ford
600 Inlägg
26 juni 2007
Du vill göra en motortvätt?
Du behöver: Avfettning och en högtryckstvätt.

Cars for a living , Capri for life!
Ford Capri -78: http://www.garaget.org/?car=132079
WitchCraft - Vi styr och ställer!

94 Inlägg
26 juni 2007
Trådstartare
okej tack. ja kanske mena lite fel första gången, ( inte helt nykter ) men, är det nån ide å försöka med att få mer Hk?och isåfall vad man skulle kunna göra :roll
Senast redigerat av Emiilio (26 juni 2007)

(none)
1 725 Inlägg
26 juni 2007
Nu snackar vi från motortvätt till trimma bilen big_smile ? Du vill alltså ha mer HK? Då får du släppa skurhinken och söka på trim smile

Lycka till!

--Lev i går som det vore i morgon--

Tro inte allt du hör om mig, sanningen är värre.
991 Inlägg
26 juni 2007
eller så lås den här tråden och låt honom skriva en fråga eller flera så man faktiskt fattar ngt av vad han vill veta?

Varför följa strömmen när de bränner mer kalorier att simma motströms?
www.mondoblog.se/misscarbon

(none)
1 725 Inlägg
26 juni 2007
Snurr i bollen säger jag :S men jag håller med föregående talare!

--Lev i går som det vore i morgon--

9 108 Inlägg
26 juni 2007
hmm jo blev en lagom vändning, låser här och hänvisar till sökfunktionen, finns mängder med frågor om trim.
Tycker personligen att det inte känns ekonomiskt försvarbart att trimma en 320 om man inte har mycket mekarvana. http://www.motornord.se/ har trim annars om du vill ha.

Sök