Oj nu var det länge sen
Tja! ger en uppdatering i text idag. Har inte gjort nått stort på bilen denna sommaren heller, har satt dit dem coilsen jag har haft liggandes ett tag. Det blev ett par Ksport cuircuit tror jag dem heter. Riktigt bra coils med många inställningar att göra, upplever inte alls den jobbiga känslan man kan få med coils att till exempel att det blir stötigt eller liknande utan det kan du ta bort genom att ställa in coilsen. Vet egentligen inte var jag ska göra med bilen i vinter. Är ju sugen på M3 kjolar men är fan inte sugen att limma på dem på bilen, vet ju hur bilen såg ut under dem gamla kjolarna
så om jag inte kan hitta dem borrmallarna som kostar multum så får det va. Blev inget körande på banorna i Sverige i år heller, vet inte om jag vågar eller inte haha ^^ åkte dock med en polare på driftbash i malmby och det var sjukt kul så får tänka efter på om det vore gött med en egen bil att sladda runt i
som sagt så får ni ha en bra vinter och hoppas att ni kommer så långt i era byggen som ni hoppas
kommer att kanske lägga upp bilder på när jag gör större service på den i vinter då jag måste byta tändstift och termostat. Bilder från i somras kommer med
Ha det bra