3203
Sök

skum sida?

Amatör
444 Inlägg
13 november 2006
Köpte av dns till in crx väldigt nöjd med servicen o snabbt gick det att få grejorna sen att det inte passa på min v-tec var mitt eget fel men gick att kapa o fixa

Bil byggare/Företagare
71 Inlägg
18 november 2006
Regler skrev:
§9 Marknadsföring och försäljning
Det är förbjudet att skapa eller sprida marknadsföring för egen eller andras näringsverksamhet. Försäljning och annonsering får inte förekomma på annan plats än Köp & sälj.

Inlägget redigerat på grund av marknadsföring av egen näringsverksamhet. / Mod

/ Johan Nilsson
www.zzstreetstyle.se

778 Inlägg
18 november 2006
Trådstartare
Redigerat med hänvisning till ovanstående inlägg. / Mod

Bilbyggare och medmänniska
100 Inlägg
10 februari 2007
DNS Trading kan jag varmt rekomendera!! Bra priser och passform. Det är några veckors leveranstid men det är däför dom kan hålla bra priser. Litet lager = bra priser.

LillNaisarn
11 februari 2007
Sluskk skrev:
WeDo skrev:
Av erfarenhet så är dnstradiong inga jag rekomenderar... Dom verkar inte vara allt för seriösa.... Beställde en instrumentpanel till min bil från dom vid midsommar... Det ringde sedan en kille några veckor efter det och bekräfta ordern... När jag inte fått min panel på över 2 mån ringde jag upp dom och då sa kille i telefonen att dom inte fått någon beställning på paneler överhuvudtaget....

jag viste det inte kunde vara en bra sida

Tror inte ngt företag är felfritt, bara för "en tabbe" behöver det inte vara dåligt, har varit med om mkt större och kändare företag som racklat och hållit på tjorva...

231 Inlägg
12 februari 2007
Fick mitt kjolpaket därifrån då de sponsra mig tillome..så de är väl seriösa men skada bakspoilern nu förra sesången o de tog nästan 5 veckor för de o skicka en ny..o de hade en på lagret sa de när ja ringde..men de e ju ett företag som drivs efter ordinarie jobb..därav telefontiderna..ja tänker inte använda mig av dom igen../ Dewen, the one and only!=P

Bil byggare/Företagare
71 Inlägg
28 juni 2007
Regler skrev:
§9 Marknadsföring och försäljning
Det är förbjudet att skapa eller sprida marknadsföring för egen eller andras näringsverksamhet. Försäljning och annonsering får inte förekomma på annan plats än Köp & sälj.

Inlägget redigerat på grund av marknadsföring av egen näringsverksamhet. / Mod

/ Johan Nilsson
www.zzstreetstyle.se

Sök