2799
Sök

Snott min reg-skylt !!

276 Inlägg
27 juni 2007
Trådstartare
Ja då va det dax igen... Tredje gången någon e på min volvo å tar grejor.. Först snodde dom sidobinkersna i klarglas.. Andra gången tog dom mina sidokjolar och nu då.. min reg skylt fram.. Dom har försökt att sno den bakre oxå utan att lyckas. jag blir så jävla förbannad mad Nu är det sista gången den står i Stenungsund!!!

Proljece?
1 464 Inlägg
27 juni 2007
Hmm.. dags att flytta på den nu? Trist med folk som inte kan hålla koll på ditt och mitt.... Vem vill sno blinkers från en volvo?

Volvo duger till å plocka potatis och skörda med.
Ta bort parabolen på skuffen om du vill slippa alla fåglar!

276 Inlägg
27 juni 2007
Trådstartare
Nja.. kommer inte ställa den där någon mera gång det är ju en sak som e säker! ja om jag de visste vem som vill ha klarlas men dom e rätt så dyra ändå.. det var dom då när jag köpte dom å då hade dom just kommit ut.. Men som sagt finns väl någon som nyss har fått bil så ja..

Bobo
27 juni 2007
Är väl någon som är sur på att du har en fin 740 och måste bara försöra något. Nummerplåtar kan de ha nytta av om de åker till Stockholm, biltullarna öppnar snart igen.

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
27 juni 2007
var med om att nån tog mina reg-plåtar för ett tag sen också, men jag fick reda på vem det var och ringde och berättade vad han hade gjort sig skyldig till när han stal reg-plåtarna och sen kom dom tillbaka ganska fort wink

skadegörelse, stöld och eftersom reg-plåtarna är en sorts värdehandling så var det nått bedrägeri av nått slag (kommer inte ihåg exakt vad) men han ville nog inte bli anmäld iaf eftersom dom kom tillbaka rätt fort tongue

tycker synd om dig hmm

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

montör och hobby mekaniker
2 672 Inlägg
27 juni 2007
limma blinkersen e ett tips! då blir d inte lika lätt å plocka dom.. smile sen e d ändå tråkigt att folk inte vet vad som inte tillhör dom.. d e så dålig stil att ta saker å ting...

Jonas Båge
mk1.se gtiklubben.nu
Live the life you love, RIDE ON.

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
27 juni 2007
båge skrev:
limma blinkersen e ett tips! då blir d inte lika lätt å plocka dom.. smile

joo men tänk om en lampa går sönder då, då är det lika jävligt för ägarn att byta lampa hehe tongue

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

455 Inlägg
27 juni 2007
Surt som fan=(

276 Inlägg
27 juni 2007
Trådstartare
båge skrev:
limma blinkersen e ett tips! då blir d inte lika lätt å plocka dom.. smile sen e d ändå tråkigt att folk inte vet vad som inte tillhör dom.. d e så dålig stil att ta saker å ting...

Blinkersena har dom gett fan i nu ett tag men blir så trött på att det är BARA MIN bil dom e på!mad

276 Inlägg
27 juni 2007
Trådstartare
Bobo skrev:
Är väl någon som är sur på att du har en fin 740 och måste bara försöra något. Nummerplåtar kan de ha nytta av om de åker till Stockholm, biltullarna öppnar snart igen.

Nja.. Dom fick ju bara med sej en av två så... Dom lyckades inte att ta den bakre.. Men skylten är ju efterlyst nu så..

609 Inlägg
27 juni 2007
hmm.. om man blivit av med plåtarna ska man väl kontakta polisen.. fast än det kanske bara är "bus"

18 Inlägg
27 juni 2007
båge skrev:

Jag skulle aldrig limma mina blinkers, hellre får dom ta dom än att dom bryter sönder skärmen när dom gör d så man får räta plåt å lacka om.

Fight Hard Fight Back

276 Inlägg
28 juni 2007
Trådstartare
muppet skrev:
hmm.. om man blivit av med plåtarna ska man väl kontakta polisen.. fast än det kanske bara är "bus"

japp det ska du göra.. För att det kan ju var så att dom använder den till något brott. Så polisen ska kontaktas så efterlyser dom skylten

Kejsare
547 Inlägg
29 juni 2007
Så jävla sletet med folk som inte kan låta bli andras grejer. En polare blev av med vindavvisarna i somras. Sen nån dryg månad senare bröt de av vingen och slängde den i en buske 500 meter bort. Och nu nyligen blev han av med baslådan och två slutsteg. Blir så jävla arg!

Tighten it until you hear a crack, and then back off a quarter turn.

Fisketokig
2 997 Inlägg
29 juni 2007
Fy fan att sno skyltar... rätt dumt... bättre att förskottsbetala skyltar till vägverket och sen sno plåtarna när de kommer i brevlådan till honom man beställer till, alternativt låta trycka upp av de som inte bryr sig om man äger rätt till plåten eller inte...

Finns en till svart 2005a saab SS inom 5 mil som jag skulle behöva plåtarna från, men jag tänker inte sno hans nuvarande för det...

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg

Sök