3013
Sök

Audi S1 / Sport Quattro

1 043 Inlägg
30 juni 2007
Trådstartare
Hej..

tänkte kolla om det går att få tag på S1or nu mera eller om det bara är Sport Quattros man får leta efter..

och vad får man ge för en i nuläget tror ni? vart vänder man sig?

mvh!

Örebroare i exil
970 Inlägg
30 juni 2007
Jadu det var en väldigt bra fråga... Finns en till salu på mobile.de för 250 000 euro om du känner dig sugen smile

Hej FRA!

Allfixare
1 475 Inlägg
30 juni 2007
s1 såldes aldrig till allmänheten... det va ju rallybilarna. sport quattron går nog att uppbringa ifall man har tillräckligt med pengar.

2 751 Inlägg
30 juni 2007
fish skrev:
s1 såldes aldrig till allmänheten... det va ju rallybilarna. sport quattron går nog att uppbringa ifall man har tillräckligt med pengar.

S1:orna användes även till Racing.. Alltså på bana med asfalt

Who Djaa bless no man curse

Idiot..
285 Inlägg
296 Inlägg
30 juni 2007
axza skrev:
Hej..

tänkte kolla om det går att få tag på S1or nu mera eller om det bara är Sport Quattros man får leta efter..

och vad får man ge för en i nuläget tror ni? vart vänder man sig?

mvh!

Hahha lycka till o få tag i en utan att vara miljonär AXZA:D

Allfixare
1 475 Inlägg
30 juni 2007
n0b0dy_ skrev:
fish skrev:

S1:orna användes även till Racing.. Alltså på bana med asfalt

Jo det är sant... tänkte väl mest att S1 gjordes bara som tävlings bilar då tongue

1 Inlägg
30 juni 2007
Såg en S1 replika byggd på sport quattro i går kväll på örbyleden när ja va o kolla på birka...
big_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smile

Gör it.. Its värt it..

SLK
610 Inlägg
30 juni 2007
Hur fan kan den kosta 250.000 EURO ?? va e speciellt me en S1:a?  köp en ferrari för de pengarna istället big_smile

Blivande servicetekniker
117 Inlägg
30 juni 2007
alminjo skrev:
Hur fan kan den kosta 250.000 EURO ?? va e speciellt me en S1:a?  köp en ferrari för de pengarna istället big_smile

Jag hoppas du är ironisk nu pojk. En s1a är mycket ballare än något annat. Som att jämföra en volvo och saab för dig :p (sarkasm)

brumbrumbrum vad är det?
DET SKA DU VETA SOM ÄR MEKANIKER!

1 043 Inlägg
30 juni 2007
Trådstartare
VAD SOM ÄR SPECIELLT MED EN S1? mad

är du galen pöjk yikes

s1.. värsta bilen som någonsin byggts, så ruggit brutal att man blir mörkrädd när man ser den.. det är min mening..

tjänar jag nångång i mitt liv såppas mkt pengar så har jag lovat far att jag köper en sport quattro / s1a... cool

296 Inlägg
30 juni 2007
Den är brutal men ändå ett överpris:D Inte meningen att "vem som helst" ska äga en

1 043 Inlägg
30 juni 2007
Trådstartare
Horizon skrev:
Den är brutal men ändå ett överpris:D Inte meningen att "vem som helst" ska äga en

nej precis.. tycker det är bra med överpriset.. för nån jävla nisse som inte kan mecka ska inte ställa den på vägen och köra.. det är bilmisshandel..

men christian.. skaffar jag en ska jag skratta åt dig varje gång jag kör om dig lol

296 Inlägg
30 juni 2007
axza skrev:
Horizon skrev:

nej precis.. tycker det är bra med överpriset.. för nån jävla nisse som inte kan mecka ska inte ställa den på vägen och köra.. det är bilmisshandel..

men christian.. skaffar jag en ska jag skratta åt dig varje gång jag kör om dig lol

Den dagen, den sorgen. lär ej inträffa;D

1 043 Inlägg
30 juni 2007
Trådstartare
Horizon skrev:
axza skrev:
Horizon skrev:

Den dagen, den sorgen. lär ej inträffa;D

höm.. hmm får väl höra med dahlbäck om han lånar ut sin för en månad lr två..

296 Inlägg
30 juni 2007
Den snåljåpen lär väl ej göra nåt gratis?big_smile

1 043 Inlägg
30 juni 2007
Trådstartare
Horizon skrev:
Den snåljåpen lär väl ej göra nåt gratis?big_smile

får väl prata lite dalmål ;D kan nog gå big_smile

296 Inlägg
30 juni 2007
Jag säger GL HF där:D