Något har nog hänt, frågan är vad men gissa kan man ju då TS var inloggad senast igår kväll utan svar i tråden...
Ja, alla inlägg i hela tråden utom första som är redigerat.
/Benny
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!
Först be om hjälp och råd, sedan radera allt utan förklaring.
Hoppas du aldrig skriver ett ord mer på detta forumet.
Är väl lite väl att ta i! Vi vet ju inte anledning, kan ju vara en mindre trevlig upplevelse med säljaren som gjort att TS inte vill ha problemet publikt.
"Yeah come on Affen and do the shake"
Att säga fel sak vid rätt tillfälle är lite som att säga rätt sak vid fel tillfälle.
Först be om hjälp och råd, sedan radera allt utan förklaring.
Hoppas du aldrig skriver ett ord mer på detta forumet.
Är väl lite väl att ta i! Vi vet ju inte anledning, kan ju vara en mindre trevlig upplevelse med säljaren som gjort att TS inte vill ha problemet publikt.
Sant. Men TS kan kontakta mig och be att jag tar bort tråden om så önskas. Med en förklaring som ni kan få i redigerad version.
Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!
tråkigt att vi ej får svar på vad som hänt sen,, om jag fått hot skulle jag då gå ut med det,, om verkstaden sagt att vi fixar detta men ta bort,, hade jag bara lagt en kommentar att allt fixat,,
tråkigt att vi ej får svar på vad som hänt sen,, om jag fått hot skulle jag då gå ut med det,, om verkstaden sagt att vi fixar detta men ta bort,, hade jag bara lagt en kommentar att allt fixat,,
tror det löste sig på ett bra sätt om jag ska vara ärlig. det verkade ju inte direkt som att bilfiman tyckte det var okej. rätt säker på att dragkroks experten var helt nöjda heller. det är rätt illa för sitt namn. Men samtidigt är jag inte förvånad det är fasta priser dom betalar till verkstäderna 2500kr tyckte jag polarn prata om.. 2500kr på en volvo 940 är bra medans vissa bilar har man ju 5-9timmars jobb på då är inte 2500kr speciellt bra.
tror det löste sig på ett bra sätt om jag ska vara ärlig. det verkade ju inte direkt som att bilfiman tyckte det var okej. rätt säker på att dragkroks experten var helt nöjda heller. det är rätt illa för sitt namn. Men samtidigt är jag inte förvånad det är fasta priser dom betalar till verkstäderna 2500kr tyckte jag polarn prata om.. 2500kr på en volvo 940 är bra medans vissa bilar har man ju 5-9timmars jobb på då är inte 2500kr speciellt bra.
Om det nu löste sig på ett bra sätt så är det ju bara en fördel för alla. Iofs så ska ju TS inte förvänta sig något annat än att det blir perfekt fixat, precis som det ska vara.
Sen är det ju bara bra reklam för verkstaden om de erkänner att de gjort fel och nu fixat allt till allas glädje. Slutet gott
Men som tråden avslutades nu är det ren skandal. Nästan så att man vill lägga ner tid och pengar på att hitta verkstaden som gjort detta katastrofjobb.
På nåt sätt känns det skitdåligt att TS raderat alla inlägg. Man vill ju veta om det löste sig och hur.
/Benny
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!
Nej, jag tror att det är dendär snubben som sagt att " det är inte så noga, bara det blir bra" , som ligger bakom.. Eftet att jag skrev DET, så försvann ju all text..
Senast redigerat av malus (29 november 2019)
Köp inte grisen i säcken bara..
Masken är odlarens bäste vän..
Dom rike dom kan, VI fattiga försöker..