Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Byt plats på remskivorna till drivningen brukar vara nerväxlade Bygg riktig wiregas så brukar man få upp lite roligare varv på dom större hjul kan ge lite mera fart det med
Byt plats på remskivorna till drivningen brukar vara nerväxlade Bygg riktig wiregas så brukar man få upp lite roligare varv på dom större hjul kan ge lite mera fart det med
Har nyligen skaffat mig en gammal gräsklippare på kul, då jag tänkte latja runt lite med den tills jag får körkortet..
Undrar om nån har några tips på vad jag kan gör för att få den lite snabbare?
Tack för svar!!
Har du förlorat lappen redan pöjk?
Detta skrev du i Mars
ChrissDaMan skrev:
Tja, jag undrar bara , hur är det om man kör för fort(aller andra överträdelser) i nåt annat land? jag fick ju mitt körkort för inte så länge sen.
Kan polisen ta mitt körkort eller? hur e de med detta?
Tack på förhand jag vet inte om de står i tråden med alla böter o priser men
Tillbaka till tråden, byt motor på den.
En bekant till mig använde mitt konto nån gång så kan vara skrivet av honom
Anyways, när jag menar "trimma" så menar jag att allafall trimma upp den till 20/30km/h så blir jag glad men får jag upp den till mer så eju de bara ett plus men de e ju inget jag verkligen zurrar efter
Min polare som är handikappad har en permobil som jag fick köra, de va ju så kul! så tänkte att jag skulle köpa en att köra på kul, men så fick jag ju gärklipparen...
Ska fixa mer bilder på motorn imorrn på dan! men de jag funtar på e ju att knoppa dit en gokart motor aja, får se hur de blir!
Tack för alla svar so far
Senast redigerat av ChrissDaMan (5 september 2013)
Tjenare, ä inne på samma sak och tänkte kolla hur det är med bromsar på en gräsklippare, om man ändå ligg en 30/40 km/h på en gräsklippare bland annat folk vill man ju kunna bromsa ganska bra😅