fan vad läckert:) fronten ser ut att bli jäckligt läcker du:D har sj fundera på att göra en egen front och så.. men men.. då lär man köpa en fron till med då man aldrig sysslat med glasfiber ller så:D men lycka till med bygget;)
Fan va läckert.. Ser ut att bli så symetriskt på en gång. Man kan sitta här på garaget dagarna i ända o bara sukta efter nått eget o sätta tänderna, ja menar händerna i.
tack för alla positiva kommentarer! kommer en update imorgon, då bilen ska få en vända slipgrund.. sen i/efter helgen kommer bilder med bilen lackad och klar!!
Rätt hastighet kan rädda liv, Men full fart sparar tid!
RIktigt snygg bygge! ska bli kul å följa! kika gärna in min.. har gjort en egen front också. Men sen pajja bilen å åkte på skroten.. söker en ny nu så man kan forsätta! Men riktigt snyggt iaf!
Åhh det ser ju så fint ut! Den framskärmen blev ju otroligt snygg, önskar jag kunde göra likadant med min Nissan Primera p10, samma färg som du hade från början är det också Men jag ska fixa i ordning hatthyllan och plasta högtalarformer där bak så jag tror det ska bli fint
update igen! nu lackad och istortsett klar, dock blir det mycket mer under tiden den rullar.. sidokjolarna är inte klara än så de kommer bli ett senare projekt! ganska skitig på bilderna!!
även lackad mittkonsoll
cockpit!
Rätt hastighet kan rädda liv, Men full fart sparar tid!