Tjena!
Nu var de väldigt länge sen jag uppdaterade här och har hänt lite olika grejer så börjar väl i ordning
Xbracen lackad och klar
Gjorde en värmeplåt som skyddar bussningen lite från all värme downpipen avger, hoppas de hjälper
Vart en annan kylare så fick tillverka nya fästen.
Startade upp bilen i September 2019 ungefär och gick bra till en början sedan gick bilen sämre och sämre tills den inte starta längre. Har felsökt massor men blivit lite då och då eftersom man tappar suget. Så släppte bilen ett tag och hjälpte en polare att göra i ordning elen i hans bil eftersom den var helt rensad på el. Så vart helt nytt elsystem + kabelhärva till sprutet.
Vart ett Leash som styr alla lysen, smidig enhet att använda om man rensar all el i bilen.
Gjorde en panel med tryckknapp för tuta samt elhissar sen vippor för olika funktioner. Satte en molexkontakt till panelen så de bara är att ta isär kontakten om instrumentbrädan behöver lyftas av någon gång.
La ut härvan i motorrummet för att måtta av alla längder
Här är längderna klara och fått på kabelstrumpa samt märkt upp bara kontakterna kvar.
Slut resultatet på härvan. Allt uppmärkt vad varje kontakt går till så man inte kan sätta fel.
Så nu blir de att fortsätta med bilen och hoppas man kan få den att gå normalt igen. Känns som jag kollat de mesta och kommer inte på något mer, fått en del tips men inget som hjälpt så snart blir de nog att antingen ta ut någon till garaget eller köra bilen till någon som kan kolla på den. De är väl ungefär där jag är idag.