långtids projekt som sagt en volvo 240 GL 87 a som jag har tänkt att frächa upp och förbättra väghållningen även tänkt att vässa motorn så den levererar lite mera hästar :) ska vara lite blandstuk på den och ska gå bra i skogen... Visa mer
Huj på er har börjar grejsa lite smått igen med 240n men minns inte hur jag gör för å lägga ut bilder haha ska fundera på det sså kanske det kommer nå bilder här inom en snar framtid
Har börjat å ska montera bakaxeln men fattas lite bultar å grejer till det så håller jag på å ska renovera öpp bromsoken å ska beställa lite grejer till det som skivor å belägg å renoveringssats å lite grejer mvh Fredrik
Äj höj har lagt öpp några Youtube klipp på mina projekt jag håller på å donar med nu istället så i framtiden kommer det nog å komma lite videos på 240n men håller på å lagar rost på en Volvo duett nu åt en gammal arbetskollega så där blir det lite videos inom kort på 👍 Så gå in på min kanal där å tryck prenumerera om ni är intresserade av att se vad som händer å vad jag grejsar med Mvh Fredrik
Hoppas det är bra med er alla där ute å att ni håller er friska
Sådär där är senaste lagningen händer lite iallafall när jag är klar med duetten ska jag nog försöka å få till 240n å prova å bessa den å ha som bruksbil ett tag