3182
Sök

Ändra/ta bort emblem?

Blästrare/Lackerare
651 Inlägg
1 juli 2007
Trådstartare
Har handlat mig ny bil och tänkte plocka bort lite emblem och kanske flytta på andra..
Ditec märket ska bort i vilket fall som helst så det behöver ni inte påpeka wink

Men jag vill gärna höra vad ni tycker om det jag tänkte mig? Allt är gjort i paint så klaga inte tongue

(Har en fråga till) Jag har letat efter nya skärmblinkers och framlampor till den utan någon större framgång.. Skulle ni spinga på det på nätet så lägg gärna en länk här.

Tack på förhand!

Överst på båda bilderna är som det ser ut nu original..

http://www.garaget.org/gallery/archive/43093/20232/43093-108436.jpg

http://www.garaget.org/gallery/archive/43093/20232/43093-108435.jpg

Beware of cars from do-it-yourselfers and tuners
3 585 Inlägg
Arbetsnarkoman...
1 098 Inlägg
1 juli 2007
Ingen tvkea över... bara å ta bort...

Så länge det retar dej är ja nöjd ;)

111 Inlägg
1 juli 2007
Jag skulel nog ta bort alla på bakluckan men behålla emlemet på motorhuven.
Men det är bara min åsikt. Står själv i samma situation:P( om jag ska ta bort eller ha kvar märkena på bakluckan).

"The beast got 500 horsepower and a Borla exhaust system, it does 0-60 in about.... ehm 4.3 seconds..yeaah. -Wow you can read the broschuer."

33 Inlägg
1 juli 2007
ser mycket bättre ut nu.
hade nog även tagit bort "FX"

Trucker
25 Inlägg
1 juli 2007
Ta bort alla emblemen. Tror du får en mycket renare look då.

Det går att få fart på vad som helst om man har gasen i botten tillträckligt länge.

820 Inlägg
1 juli 2007
Låt coupe och V6 vara kvar som du satt dom på din bild och ta bort resten...

Har du verkligen gjort det i paint? yikes Isfl är det jäkligt bra gjort.

Blästrare/Lackerare
651 Inlägg
7 juli 2007
Trådstartare
wh0re skrev:
Låt coupe och V6 vara kvar som du satt dom på din bild och ta bort resten...

Har du verkligen gjort det i paint? yikes Isfl är det jäkligt bra gjort.

Jaa det är i paint tongue jag har alltid gjort sånhär skit i paint och efter ett tag så ser det lite bra ut iaf.. tillräckligt för att få en uppfattning smile

Tackar för övrigt för alla svar och förslag, hade tänkt fixa det i helgen nu och det kommer bli ganska likt det jag gjort från början.. kanske undantag för FX och "H" 'et där framme, får se när man plockar med det smile

539 Inlägg
7 juli 2007
varför ska man ta bort emblem? jag fattar inte det hmm

9 108 Inlägg
7 juli 2007
Garic skrev:
varför ska man ta bort emblem? jag fattar inte det hmm

För att det blir cleant och snyggare enligt mig och många andra wink

Blästrare/Lackerare
651 Inlägg
7 juli 2007
Trådstartare
smile Om du kollar på alla emblemen som sitter på min bil nu tex. så står allting i kursivt(coupe, V6, FX) förrutom Hyundai(som står innan coupe), det är normal stil på det.. Tycker det ser lite kontisgt ut, och dom andra ska jag ta bort/ändra för att ge ett mer cleant intryck.. Ser så kladdigt och utspritt nu tycker jag

Drop Shop
926 Inlägg
Blästrare/Lackerare
651 Inlägg
7 juli 2007
Trådstartare
Jo det tycker jag egentligen också, men vill gärna visa vilken modell och motor det är wink Med tanke på att det inte går att se någon annan skillnad om det är modellen med den raka 4an i eller v6:an big_smile

Sök