4287
Sök

Saab 9000, slutsteg under sätet?

63 Inlägg
10 juli 2007
Trådstartare
Under pasagerarsätet sitter en grå låda det där står nokia på och alla orginal högtalar kabar går in där så det måste vara ett orginal slutsteg?

Jag använder ju inte det då jag kommer köra fram och bas med mitt 4-kanaliga och är det någon som haft/har en Saab 9000 CS med sådant orginalsteg i som vet hur jag kopplar ur skiten så det slipper ligga o dra ström?

Inläggskritiker
990 Inlägg
10 juli 2007
Hmm inte sett nån nokia box i min aero under sätet iaf ? kanske beror på elstolar lr nåt så motorerna tar ju upp lite utrymme med.

Saab 2,4L Smidda JE kolvar, Holset Hx40, Siemens 630cc, Quaife 6växlad rakskuren + Quaife ATB diffbroms. 515hk / 604nm bänkad hos Trollspeed

63 Inlägg
10 juli 2007
Trådstartare
Hammarslag skrev:
Hmm inte sett nån nokia box i min aero under sätet iaf ? kanske beror på elstolar lr nåt så motorerna tar ju upp lite utrymme med.

Jag antar att det är ett slutsteg då det var nokiahögtalare som orginal.

3 295 Inlägg
10 juli 2007
jag hittade ett under mitt säte.. men det försvann likafort som det blev hittat! onödigt med saker som inte andvänds o bilen..

med lem
1 925 Inlägg
10 juli 2007
har inget under mitt säte heller ? sad kanske är en special du har ? big_smile

all affischering utom affischering om affischering förbjuden förbjuden !

63 Inlägg
10 juli 2007
Trådstartare
Slave_joe skrev:
jag hittade ett under mitt säte.. men det försvann likafort som det blev hittat! onödigt med saker som inte andvänds o bilen..

Bara att plocka bort hela lådan då?

Sök