21 augusti 2022
Trådstartare
För att uppdatera lite då.
Vad gäller ljud från p-sensorerna så var det en inställning, så de funkar som de ska nu. Man var tvungen att aktivera en grej för att ha både ljud och bild från backkameran samtidigt.
Rik och rik? En testad högtalare kostade 200 spänn på skroten så det var inte direkt någon förmögenhet.
Det roliga är att när jag bytt till den nya högtalaren så försvann felkoden ett tag, men fortfarande inget ljud i den.
Jodå, jag har ohm-mätt och det var samma motstånd i både den nya och den gamla, däremot har jag inte mätt i den på andra sidan då jag inte vill riva av dörrsidan i onödan, det är en mängd plastplugg som riskerar att gå sönder varje gång man gör det, men det är absolut något jag övervägt. Det känns som att det troligtvis handlar om kabelbrott eller liknande, men har inte hittat något än och tänkte att nån kanske hade varit med om samma sak och hade nåt tips..
Vad gäller inställningar i radion så tror jag att jag prövat de flesta, men inget har gjort någon skillnad.. Allt lirar utom just diskant fram vänster.
Senast redigerat av Deception (21 augusti 2022)